Underveis --> Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Lillebror har ligget i hodeleie et par uker nå, og har ligget stabilt der. I går virker det som om han har snudd seg til sete og hele gårsdagen var myyyye roligere enn vanlig. Er ikke lettbrørt, men jeg registrerer nå hver minste bevegelse siden jeg er så vant til at han holder på i lange perioder i slengen, mens nå er det bare litt romstering og et spark her og ett der. Er det slik at de blir litt roligere, eller at jeg kan oppfatte det som mindre aktivt dersom han har lagt seg i seteleie? Er 29+2 og må jo si jeg lurer på hvor rolig det skal bli før jeg ringer noen voksne ;-)
Krumelur Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Er vanskelig det der. Min er så sinnsykt opp og ned, romsterer fælt noen dager, og så tar han seg noen hviledager. Og da blir jeg alltid veldig usikker. Er 34+4 da, så han er såpass stor nå at det kjennes jo når han beveger seg. Har hatt mange sånne dager som du har nå, i dag feks er han veldig rolig og jeg går og kjenner etter. Det er ikke noen vits å være redd for å ringe føden iallfall, de er der for deg og kan ofte berolige deg. Hvis ikke får du komme inn til en sjekk. Alt er sikkert bra, men jeg vet hvor bekymra man blir!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå