Ingrid:-) Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Bruker dere vinterdress i barnehagen eller kun høst/vårdress med ulltøy under? Vi har kjøpt en Reimatec høst/vårdress som jeg synes er fin og som jeg trodde skulle holde i vinter med to lag ull under. Men nå mener barnehagen at den er for kald. Hva mener dere? Jenta vår er 1,5 år og er god til å gå. Vi bor i Oslo.
Blåbærmuffins Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Vi har Reimatec vinterdress, vår/høstdressen ble altfor kald for noen uker siden, selv med to lag ull og under. Kunne sikkert satt på han enda et lag ull, men han skal jo kunne bevege seg og
Kristiiin Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Du må ha en ordentlig vinterdress i vinter
*LillaMeg* Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Jeg sender med vinterdressen om det er 5grader elle rmindre.. Er jo som regel litt kaldere på bakken. Bruker lite ull, men han har bomullsbody og strømper, bukse, genser og fleece under. Er det mildt, og 5+grader, så sender jeg med parkdressen, eller så bruker han mindre klær under vinterdressen. Ville hatt en vinterdrss om vinteren, de er jo litt mer foret enn en parkdress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå