Gå til innhold

I kveld blir det et stort glass rødvin!

Anbefalte innlegg

Da var dommens time kommet. Siste egg var flerkjernet-ergo ingen innsett. Sånn gikk denne runde...

Selvfølgelig veldig skuffet, men samtidig kommer det flere runder.

Skal til samtale i dag og må vurdere om jeg ønsker å gå over til det private.

Etter en tårevåt aften i går, er jeg ved godt mot;-) Jeg har alltid måtte fighte for det jeg har i livet, og slik er det nå også...

Når det er sagt gleder jeg meg til et stort glass rødvin i kveld:-)

Fortsetter under...

synes du skal ta hele flaska jeg ;)

skjønner godt du er skuffa, men fint aa se at du er ved godt mot! Er mange sterke jenter her inne maa jeg si! reiser oss opp etter alle slags nederlag, og tenker bare fremover.... man blir tøff av alt dette... og det gjør oss til fine foreldre!

BARN skal vi alle ha i livet, uansett!

ønsker deg all lykke videre snuppa! Ikke bli for lenge i tenkeboksen.. og kos deg gløgg med rødvin i kveld!

Helt enig, ta hele flaska, aldri vært mer fortjent!

Og du får helt klart flere sjanser, det blir, det blir det blir!! <3

Ett av mine 9 egg levde til i dag, så det ble satt inn nå for noen timer siden. Legen sa at på neste runde (eller, altså, en EVENTUELL neste runde) skulle de bruke mikroinjektsjoner for å se om de fikk til flere egg. Men lurer litt på hva som egentlig er galt med oss da... Menmen, enn så lenge prøver jeg å knipe fast den spiren jeg har inni meg!

Så flott at det ble et gullegg:-) Krysser fingrene for at det sitter..

Ja man lurer virkelig hva som er galt når det ikke blir befruktning. Samtidig er jo ikke alt liv laga, som det heter.

Iom at dette forsøk ble avbrutt har jeg fortsatt to igjen som dekkes.. Og vi gir oss ikke enda. Ny oppstart på nyåret. I mellomtiden skal jeg kose meg i adventstiden med alle julebordene og selveste julen. Det er ikke den værste tiden å vente.

Litt vin i kveld og mer vin i morgen sammen med mine gode venninner:-)

Heier på deg nå Ele:-)

Skal dokke fortsette på st.olavs? Var samtalen grei? Skal få anna opplegg på medisineringa?

Du gikk på blodfortynnende, sant? Hvordan fant du ut at du trenger dem? Når jeg snakka med legen så nevnte hun dette der med blodprøver, om jeg har skjekket det noen gang... er det bare ei blodprøve? Får man svar raskt?

Samtalen gikk greitt.Det er mye usikkerhet i fht. videre medisinering.

Jeg er vist et veldig vanskelig case,men de vil ikke gi meg opp.

Amh min må sjekkes opp igjen etter mens i desember, samt må de samarbeide med min revmatalog. Jeg er under utredning og noe har de funnet. Det vil jeg få vite mer om under neste time i begynnelsen av desember.

Sist gang var utfordingen at jeg ikke fikk festet eggene mine, nå var det at eggene utviklet seg i alle retninger og ikke var brukanes. Dvs jeg har både problem med festning ( det vet jeg også fra tidligere graviditeter) og muligens er det noe feil med eggene mine. Kanskje det bare er kombinasjonen mellom meg og min kjære. Det utlukkes ikke at det kan bli eggdonasjon i fremtiden,....

Jeg har denne stimulering gått på både abyl-e og klexane pga. st. olavs tror jeg har den autoimune sykdommen antifosfolipid syndromet... Det skjekkes nå ut av revmatalog. Jeg vet ikke hvilken blodprøver de påviser det på. Det kan jo være en ide å bli henvist til en revmatalog. Da vil du jo få vite om du har noe mer enn endometriose.

Blodprøvene jeg har tatt tar fort tre-fire uker før svar.

Det som er fint med å være knyttet til et revmatisme sykehus er at ved en graviditet vil man få en tett oppfølging. Hvis min diagnose stemmer, vil det si ul hver 14 dg i perioder.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...