Gå til innhold

Hvor mange dager igjen fredag 25. november? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

34 dager igjen! Jeg har ganske fin form, men er altfor tung. Babyen er estimert til å bli 4 kg på termin. Nå går jeg på blodfortynnende for å forhindre blodpropp. Gleder meg voldsomt, og håper jeg kan få ungen før jul, i stedet for etterpå......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

41 dager....og går så tregt....jeg drømmer nesten hver natt at ffødselen er i gang,så jeg blir jo så skuffa når jeg våkner....! må prøve å få fokuset over på no annet tror jeg. men ikke lett det heller!!

Skrevet

4 dager igjen. Storebror ble født 4 dager før termin, så var egentlig ganske innstilt på at lillesnuppa skulle komme ut i løpet av dagen. Men ser dårlig ut gitt. Er ganske moden og har 2 cm åpning, hodet er festet og alt er bare klart. Ble strippet på mand, men har ikke skjedd annet enn slitsomme maserier som bare dabbet av. Var på modningsakupunktur i går, spiste kanel med grøt(!!) og en haug tyrkisk pepper, men neida. Fortsatt like gravid. Så er vel bare å smøre seg med tålmodighet:) Lykke til alle dere som venter

Skrevet

20 dagar kvar och har lite mer energi än tidigare men behöver bli klar nu, ont överallt och så bekymrad. Har till tisdag att bestämma mig om jag vill föda i säte eller ta ett KS..

Skrevet

20 dager igjen. Magen er sunket, hodet er festet, regelmessige kynnere på plass og det samme med et forferdelig nedpress. Alt av babyutstyr er i hus, og vi er så klare som vi kan få blitt. Tror jeg... Hehe!

Skrevet

13 dager igjen her.. og har ikke merket noe til kynnere dette svangerskapet ennå.. (merkelig:S var sikkerlig plaget sist..) Vasker hus og gjør klart til feiring av 2 åringen vi har på søndag, så håper lillebror holder seg inn til etter da:) Etter 27.11 kan han bare kommer:D

Skrevet

20 dager igjen og gleder meg veldig, hun kan komme nar hun vil na, alt er klart

Skrevet

28 dager igjen, og føler meg ikke klar siden jeg ikke aaaaner noenting om fødselen. Lille ligger på tvers, så skal på sykehuset på mandag for å sjekke leie igjen + finne ut av forløsningsmåte som det står i papirene mine...om han bare kan finne ut at hodet skal nedover, da blir jeg så glaaad :)

Skrevet

51 dager,begynner å bli litt lei nå :P

Føler meg tung og stor, lite søvn og hyppig dobesøk.. Men merket idag at det nok er godt med de 51 dagene som er igjen..

Vært sykemeldt i 14 dager nå ca pga åpning og moden morsmunn, og fikk idag noen helt overveldende sammentrekkninger/ nedtrykk med 10 min mellomrom. Var rett på legevakta å bli skjekket av gyn. Var heldigvis falsk varsel, var bare kraftige falske rier. Så ble sendt hjem med beskjed om å kontakte ambulanse så fort jeg kjente noe mer eller det forverret seg. Men merka at jeg fikk litt panikk av tanken på å føde nå..tenkte bare på alt som ikke var ordna og pakka. Så begynte på fødebagen med en gang jeg kom hjem fra legevakta :P

Skrevet

52 dager igjen, og håper tida går fort :-) Er klar til å møte lillegutt :)

Skrevet

49 dager igjen her! Ikke mange dagene igjen før jeg offisielt er "høygravid" ;) Er på en måte ganske uvirkelig at vi skal bli foreldre til en til, og at det faktisk ikke er sååå lenge til hun kommer..!! Er jo lenge nok igjen altså, for er skikkelig skikkelig lei nå, pga veldig slitsomt svangerskap proppet fullt med diverse plager... Men pga alle plagene som begrenser meg veldig, så har jeg ikke fått forberedt så mye til babyen ennå -er endel som gjenstår, så selv om jeg er skit-lei, har jeg samtidig ikke noe hastverk med å skulle få henne ut, hehe. Ønsker bare å bli frisk og full av energi så jeg kan få begynt på og bli ferdig med alt av nødvendige forberedelser...!

Skrevet

40 dager igjen og satser på at det blir januar barn så jeg kan godt gå til termin;) formen er grei også:)

Skrevet

11 dager til KS. Hjelpes meg, dette går fort! Skummelt fort.

Skrevet

2 dager igjen til termin, på søndag! Må bli ferdig snart!!! Kroppen ferdig og overmoden! Håper på action i løpet av helgen. Kommer til å legge meg inn på sykehus i midten av uka hvis det ikke har skjedd noe før tirsdag/onsdag. Men håper jeg slipper det, at vi kan få føde hjemme i fred og ro! =)

Skrevet

13 dager igjen i dag. For første gang begynner jeg å føle meg litt klar... kanskje fordi det meste snart er på plass... Men håper jeg får disse 13 dagene til de siste forberedelsene, både praktiske og mentalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...