Gå til innhold

Da har vi sneket veldig i køen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 uker for tidlig valgte prinsen å komme. Alt går heldigvis greit, litt problemer med spising, men ellers ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Håper spisingen ordner seg! Kos dere med den lille!

Skrevet

Oj, det var tidlig ja... Gutten vår skal ut 30 dager før tiden, så det er godt å høre at det går bra med andre!!

Lykke til med deg og den lille gutten!!

Skrevet

Gratulerer!

Veldig bra at alt gikk så greit. Håper spisingen ordner seg etterhvert...:)

Skal selv ha keisersnitt mellom 6 - 3 uker før termin, så lesing om at alt går bra er veldig beroligende...:)

Kan jeg spørre om prinsen var stor? I forhold til klær og slikt...!

Skrevet

Han låg fint på gjennomsnittet sa de, 2400 gram og 47 cm. :) Har ikke handlet prematurklær på forhånd og det er jeg litt glad for nå for jeg hadde garntert kjøpt i str. 44. :)

Skrevet

Ok. Har fått beskjed om at vår prinsesse er akkurat på gjennomsnittet. Så tenkte kanskje jeg skulle handle inn litt i str 48, Forrige snuppe var 3710 0g 51 cm og måtte bruke 50 noen uker, da 56 ble så langt, vidt og stort.... Men skal vente til tirsdag, da skal jeg på kontroll og måle livmortykkelse og str på snuppemor:)

Kos deg masse med prinsen.

Når får dere reise hjem?

Skrevet

Vet ikke når vi får reise hjem enda, men tror ikke det blir så veldig lenge til.

Skrevet

Gratulerer med din lille familiemedlem :)

får vi lese fødselshistorie og ?? '

masse lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye! Hjelp seks uker før er jo som at jeg skulle født nå det. Føler meg ikke klar, tror jeg skal gjøre klart barnerommet jeg;)føler jeg har så god tid men man vet jo aldri. Håper spisinga går bra etterhvert:)

Skrevet

:)

bra at allt står godt til med dere:)

gratulerer så mye:)

Skrevet

Oj, gratulerer så mye!! Kjekt å lese at alt går greit. Håper det også ordner seg med spisinga snart! :))

Kos dere masse :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...