Gå til innhold

Tusler forsiktig inn hit jeg:)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Litt om meg! 22 år, bor i trøndelag, jobber som sykepleier. Jeg hadde en sa i sommer etter 8mnd prøving, og har nå blitt gravid igjen. Jeg har testet med cb på tirsdag, som var svæært svak. Testet igjen i dag, og den er fortsatt svak men sterkere enn på tirsdag. Har bare brukt etterm. urin da:p Er forresten 11dpo i dag. Har også tatt to strimler som har slått svakt ut. Det er sykt tidlig enda, det vet jeg. Og hjertet er langt oppi halsen, er kjemperedd for at dette er tull og at jeg mister igjen. Men om jeg virkelig er gravid nå, vet jeg at det går bra <3 Når jeg mistet sist, spottet jeg svakt fra egget festet seg, og jeg begynte å blø. Nå hadde jeg nok en ultrasvak festeblødning forrige lørdag, og ikke noe etter det:) og det må jo være et godt tegn:)

Er veldig takknemlig for at jeg kan komme inn hit igjen!!=) Endelig!!! Håper 1.trimester går fort!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143818012-tusler-forsiktig-inn-hit-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først av alt, gratulerer så mye :) Heldigvis er en strek en strek, enten den er svak eller sterk ;) Eg har tatt hele 5 (!!!) tester, for eg kunne virkelig ikke forstå at jeg var gravid igjen. Hehe

hehe, nei 1 trimester går innmari seint ;) testet positivt for litt over 1 mnd siden, og føler jeg har vært gravid i eeeevigheter ;) Jeg har også hatt en abort før denne graviditeten, så er også nervøs, men etter å ha vært på tidlig ul å hørt hjerte slå, så ble jeg litt roligere ;) Det vil jo gå sin gang uansett, vi må bare slappe av og nyte nyheten slik at vi ikke stresser opp kroppen og embryoet :)

Annonse

Takker så mye=) Ja det er vanskelig å innse det, men synker vel inn etterhvert;) Har tatt mange tester allerede jeg også;p har fortsatt tre igjen!:P hehe.. Har en digital jeg skal ta til uka, da er det ingen rom for å tvile mer;)

Regner ikke med at den første tiden går så fort nei, kjenner at jeg er litt nervøs også. Men jeg har tenkt å bestille time til tidlig ul. Hvilken uke kan man gjøre det?

Jeg var første gang når jeg var 6 + 5 , ikke så mye å se, men fikk iallfall se/høre at hjerte slo, og fikk vite at det "bare" blir en baby, og ikke flerlinger :) Men legen kunne ikke si noe om hvordan embryoet hadde utviklet seg, det var for tidlig å se. Skal tilbake når jeg er 10 + 6 , å regner da med å få se en baby :-) Så er nok kjekkere og mer å se til lengre du venter.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...