Gå til innhold

støvletter eller pumps på julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

svart kjole til rett under knærne.

Høye litt tøffe støvletter eller pumps?

(Og viss pumps, er det lurt å ta støvletter til og fra?)

Skrevet

Jeg ville definitivt gått med pumps jeg da. Syns støvletter ser litt "hverdagslig" ut.

Skrevet

Mange fine støvletter da. Vi skal ha julebordet på en restaurant i Oslo sentrum og jeg har noen alldeles lekre pums som jeg har lyst å ha på til min knekorte kjole, men frykter at det blir veldig kaldt og syns det blir pes å ha med sko når vi skal spise på restaurant og kanskje gå videre etterpå så for meg blir det støvletter med høye smale heler. Skulle vi vært i et lokale som var privat for oss hadde jeg valgt pumps.

Skrevet

Jeg tilhører den delen av den kvinnelige befolkning som ikke evner å gå i pumps og som derfor sverger til støvletter, og om det gjør meg tacky, then so be it.

Skrevet

Alt e rjo avhengig av hva slags kjole man har :) Og hvordan man kommer seg til og fra, i tillegg til været den dagen.

I utgangspunktet synes jeg pumps, rett og slett fordi jeg synes støvletter er hverdagslig (iallefall slike knehøye/oppover leggen støvletter).

Men har du vurdert skoletter (ankelstøvletter som andre kaller det). Jeg synes det er himla kult, hvis man har en kjole og stil ellers som passer til det :) Slike som er pumpsformet og hele pakka, bare at de er lukket opp til ankelen . Sender med en link slik at du skjønenr hva jeg mener :)

http://nelly.com/no/sko-kvinne/sko/festsko/nelly-shoes-427/agda-427919-14/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...