Gå til innhold

storbyferie so gravid??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

var selv i London for noen uker siden, gikk fint det selv om kroppen min gikk på en smell når jeg kom hjem (fikk plutselig meget lavt blodtrykk).

spurte legen om det var noe jeg måtte passe på, utenom at jeg måtte passe på å hvile, spise nok og drikke nok og unngå rå mat, måtte jeg bare reise. :) (husk sånn desinfeksjonsgele, men det har jeg med uansett om jeg er gravid eller ikke..)

beste tiden å reise på er vel i 2. trimester vil jeg påstå, formen pleie å være best da..

Og hvilke byer..?? London ihvertfall og en del av de europeiske hovedstedene burde vel være greit? (ihvertfall i forhold til hygienen og sånt..)

Var i Paris og Roma sist svangerskap,veldig fint!

Jeg hører til de som er mindre bekymret for alt mulig jeg da. Drikker vann fra flaske og unngår salater samt bestiller mat som er gjennomstekt/kokt. Altså vanlige forholdsregler :-)

Eneste jeg egentlig har tenkt på er at jeg drar til et land med samme (religion)kvinnesyn som her, i tilfelle noe skulle skje og jeg måtte oppsøke sykehus/lege. Greit å kunne gjøre seg forstått og!

Jeg opplevde at folk rundt med var MYE MER omtenksomme enn her i Norge. Spesielt i Roma.. (mulig fordi magen ikke var særlig synlig da jeg var i Paris..)

Kos deg på tur:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...