Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Har noen et barn i en FUS barnehage? Vil du anbefale en privat eller en kommunale bhg? Har private barnehager de samme planer som kommunale bhg? Trenger hjelp!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Vi har barna våre i en FUS barnehage og er veldig fornøyd. Generelt er mitt inntrykk av at det ikke har noe å si om en barnehage er privat eller kommunal, det viktige er hvordan de enkelte barnehagene blir drevet.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Mine går i FUS barnehage, og både de og jeg er glade og fornøyde med det, så anbefaler helt klart privat bhg. Det er sikkert ulemper med private vs kommunale, men for meg så har fordelene vært større: lillesøster, født etter 1. september, fikk plass på søskenprioritering og dette "garanterte" de meg ganske tidlig sånn at jeg slapp å stresse med det. Og så er de åpne hele sommeren med sommerbhg, man må bare ta 3 uker sammenhengende ferie, mens mine venner med kommunale bhg har stengt i hele juli..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå