Gå til innhold

8>

Blidogfornøyd:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir spennende, jenter! Gleder meg sånn til jul ;) håper! Men hvis det ikke klaffer så er det greit, da prøver vi igjen neste måned.. Men håper veldig likevel :) :) Nå går vi for "annenhver dag-prinsippet" siden syklusene mine er litt ustabile.

Ingen rundt oss aner noen ting! HVIS jeg hadde fått vite at jeg er gravid på julaften, så har jeg veldig lyst til å fortelle det til familien min under gaveutdelingen. Men det er jo ganske tidlig da. Men, det er jo julaften. Hadde vært så gøy!!

Blir spennende å følge med på dere, om det spirer og gror etterhvert. Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sv: 8>♥(¯`°•.¸IKM uke 51¸.•°´¯)♥<8 NYTT 23:25 5.12.2011

Mandag, 19.12:

Lilla80, ma juli, første utredningstime 22.des. Håper!!!

Lykke73

ikkegiopp

Tirsdag, 20.12:

Onsdag, 21.12:

Torsdag, 22.12:

Fredag, 23.12:

Severine

SallySue

Ver@

Lørdag, 24.12:

Fersking:)

Søndag, 25.12:

Manon (2 pp)

Skrevet

Sv: 8>♥(¯`°•.¸IKM uke 51¸.•°´¯)♥<8

NYTT 19:12 6.12.2011

Mandag, 19.12:

Lykke73

ikkegiopp

Tirsdag, 20.12:

Onsdag, 21.12:

Torsdag, 22.12:

Fredag, 23.12:

Severine

SallySue

Ver@

Lørdag, 24.12:

Søndag, 25.12:

Manon (2 pp)

ikkegiopp

[Klag på innlegg]

[svar på dette innlegget]

Tilbake til Bli gravid

Annonsebilag

Slik rengjør du bilen for vinterenLes mer

Annonsebilag

Julegavetipsene for henneLes mer

Søk i debattene

Debatter

150 siste innlegg

Mest aktive brukere

Kl.

Tittel

Svar

Forum

18:37

Er det status å ha barn med "bare" en mann?

175

Anonymforum

14:08

8>♥(¯`°•.¸IKM uke 49¸.•°´¯)♥<8 - Ny tråd

132

Bli gravid

01:09

Fikk gavekalender av mannen og FY FAEN

113

Anonymforum

09:25

Har man krav på sex?

113

Anonymforum

16:02

Skjønner faktisk ikke at det er noe å diskutere!

112

Anonymforum

23:29

Hårsåre barnehagetanter.

90

Anonymforum

12:03

Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm.

81

Anonymforum

20:45

bussjåfør gikk til fysisk angrep på meg nettopp. sitter og hylgriner her. jeg er så SINT!!! HVA SKAL JEG GJØRE

81

Anonymforum

17:09

Hva syntes dere om lesbiske som får barn?

75

Anonymforum

19:44

Bør kvinner få tidlig utralyd? For å se om de har ett barn med downs i magen for å så ta det bort?

71

Anonymforum

Listen oppdateres hver time.

Tips en venn

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

Sv: 8>♥(¯`°•.¸IKM uke 51¸.•°´¯)♥<8

NYTT 19:12 6.12.2011

Mandag, 19.12:

Lykke73

ikkegiopp

Tirsdag, 20.12:

mucha(første runde med pergo!))

Onsdag, 21.12:

Torsdag, 22.12:

Fredag, 23.12:

Severine

SallySue

Ver@

Lørdag, 24.12:

Søndag, 25.12:

Manon (2 pp)

ikkegiopp

[Klag på innlegg]

[svar på dette innlegget]

Tilbake til Bli gravid

Annonsebilag

Slik rengjør du bilen for vinterenLes mer

Annonsebilag

Julegavetipsene for henneLes mer

Søk i debattene

Debatter

150 siste innlegg

Mest aktive brukere

Kl.

Tittel

Svar

Forum

18:37

Er det status å ha barn med "bare" en mann?

175

Anonymforum

14:08

8>♥(¯`°•.¸IKM uke 49¸.•°´¯)♥<8 - Ny tråd

132

Bli gravid

01:09

Fikk gavekalender av mannen og FY FAEN

113

Anonymforum

09:25

Har man krav på sex?

113

Anonymforum

16:02

Skjønner faktisk ikke at det er noe å diskutere!

112

Anonymforum

23:29

Hårsåre barnehagetanter.

90

Anonymforum

12:03

Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm.

81

Anonymforum

20:45

bussjåfør gikk til fysisk angrep på meg nettopp. sitter og hylgriner her. jeg er så SINT!!! HVA SKAL JEG GJØRE

81

Anonymforum

17:09

Hva syntes dere om lesbiske som får barn?

75

Anonymforum

19:44

Bør kvinner få tidlig utralyd? For å se om de har ett barn med downs i magen for å så ta det bort?

71

Anonymforum

Listen oppdateres hver time.

Tips en venn

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

Skrevet

Mandag, 19.12:

Lykke73

ikkegiopp

Tirsdag, 20.12:

Temperance

Onsdag, 21.12:

Torsdag, 22.12:

Fredag, 23.12:

Severine

SallySue

Ver@

Lørdag, 24.12:

Søndag, 25.12:

Manon (2 pp)

Skrevet

Melder meg inn her jeg :) Vi prøver på vårt første barn.

Jeg tror jeg har EL i dag, så da blir IKM rundt den 20. Håper virkelig spira sitter denne måneden, hadde vært en super julepresang! Er i 4.pp. Har hatt litt trøblete sykluser siden jeg sluttet på p-piller, så TR har kommet litt i hytt og vær.. Har prøvd både EL-tester og temping, men aldri egentlig funnet EL heller.. It's a long story! Men nå føler jeg meg rimelig sikker på at EL var i dag, så da melder jeg meg inn her!

Skrevet

Velkommen Temperance :) Krysser fingra for deg! Har ikke noen barn frafør jeg heller. Og har ikke peiling på el, pleier å få vondt men har ikke oversikten over når i syklusen det pleier å være. Så satser på at annenhver dag holder.

Skrevet

Mandag, 19.12:

Lykke73

ikkegiopp

Tirsdag, 20.12:

Temperance

mucha(første runde med pergo)

Onsdag, 21.12:

Torsdag, 22.12:

Fredag, 23.12:

Severine

SallySue

Ver@

Lørdag, 24.12:

Søndag, 25.12:

Manon (2 pp)

Temperance

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter? Noen tegn til EL?

Jeg fikk positiv EL-test i går kveld og i dag (CB digital), men skjønner ikke helt dette.. Skal man få positiv test etter at egget har sluppet også, eller betyr det bare at egget slipper snart? Vil testen være negativ når EL faktisk skjer?

Jeg temper også, noen andre som gjør det? Temperaturen var lavere enn noensinne i dag, så jeg tenker at det var den duppen man skal få rett før EL. Men jeg er så usikker, hva om det var noen annet som gjorde at tempen droppet liksom. Men vi la inn aksjer på mandag, og forhåpentligvis igjen i kveld, så håper det holder da! Er jo ikke så mye annet å gjøre enn å vente å se :)

Skrevet

Cb smiler 24-36 timar før egget slepper. Når smilefjestet er veke ahr du hatt eggl. Denne perioden hadde eg smilefjes kl. 21 lørdag, og kl. 13 og 2 søndag. Negativ mandags morgon.Viss du ahr hatt to smilefjes ville eg ha forta meg med sex i dag. Sjansen er veldig redusert etter at egget har fallt... MAsse lykke til!!

Skrevet

Så spennende,da er det jo bare å vente og se :)

Jeg har sykluser på mellom 36-45 dager, og har absolutt ingen oversikt over når jeg har el! Er ganske dårlig på å følge med på kroppen sånn sett, vet bare at jeg pleier å ha menssmerter når jeg har el.. Satser på å legge aksjer sånn ca.annenhver dag en stund fremover. Bør ikke det holde? Blir gal av å ha såå lange sykluser!! Lenge å vente! Flere som har sykluser som er så lange?

Hvordan går det med dere andre? Nå nærmer uke 51 seg med stormskritt! :)

Skrevet

Jeg svarte deg i den andre tråden så så jeg du hadde skrevet her også :)

Jeg har hatt ganske så uregelmessige sykluser til nå, fra 26 til over 40 dager! Sluttet på p-piller i juli så har sikkert noe med det å gjøre, men hadde litt uregelmessige sykluser før jeg begynte på dem også. Lange sykluser er ikke noe morsomt altså.. Blir jo så lenge å vente mellom hvert forsøk! Så jeg er takknemlig for at mine er såpass korte som de er da.

Jeg har ikke meldt meg inn i noen IKM-grupper før, fordi jeg aldri har visst når EL er! Jeg begynte å tempe sist måned slik at jeg i hvertfall kunne vite det ETTER jeg hadde hatt EL, men når tempen steg så gikk det 5 dager før jeg fikk mensen så ble ikke noe klokere av det akkurat.. Temper litt ennå da, for sikkerhets skyld.

Det skal nok holde med annenhver dag, tror jeg. Vi hadde blitt slitne dersom vi måtte legge aksjer hver dag, så har fulgt det prinsippet vi også. Jeg tror EL var i går, og da ble det kos, i tillegg til lørdag og mandag. Så håper det holder! IKM blir vel da rundt den 21.

Gleder meg til jeg kan teste altså, kommer nok til å teste noen dager før IKM.

Skrevet

Takk for svar, Temperance :)

Så spennende, jeg har troa ;) Morsomt at vi er sånn ca.likt i prøving, ikm, første barn og ustabile sykluser. Fint å ha noen som er på samme "sted" :)

Har tenkt at om denne prøvingen drøyer, så begynner jeg med temping/testing, men foreløpig tror jeg at jeg er mest avslappet med å ikke følge formye med.

Hehe, en form for å lure seg selv til å slappe av :)

Skrevet

Nå folkens.... Hvordan går det med dere???

Har bevisst hvert litt fraværende, siden vi ikke skulle stresse sånn den mnd her.. Og det var kanskje dumt, for nå har dagene gått i ett, og har nesten ikke lagt inn aksjer, og kom på i dag at oj EL er jo primært NÅ... Så vi får kose oss litt i kveld, og håpe det ikke er for sent.... Ser det har blitt noen av oss her nå :) Så det er morro ;) La verdens beste julegave komme til oss alle <3

Skrevet

Mandag, 19.12:

Lykke73

ikkegiopp

Tirsdag, 20.12:

Temperance

mucha(første runde med pergo)

ani89

Onsdag, 21.12:

Torsdag, 22.12:

Fredag, 23.12:

Severine

SallySue

Ver@

Lørdag, 24.12:

All by myself

Søndag, 25.12:

Manon (2 pp)

Skrevet

Jeg også! Det er vel ingen som kjenner noe enda? Går det ikke 6 dager eller noe slikt før egget fester seg? Man kan vel ikke kjenne noe før det, eller? Jeg er vel 4 dpo.

Skrevet

Nå er det bare til å lete etter symtomer i dagene som kommer før IKM.

Jeg regner min syklus på 32 dager nå siden det er det den har vært de 2 siste mnd. og før den tid lå den på 25-27 dager, men denne mnd har vi kost oss annenhver dag i håp om det skal gi resultater:)

Skrevet

For meg er det el i dag (tror jeg) så vi legger inn siste aksjer i kveld ;) Kommer vel til å prøve å fortsette med ca annen hver dag ut syklus for sikkerhetsskyld.

Jeg er ganske fornøyd med å ha klart å holde fokus på å kose oss denne pp (så langt hvertfall) og ikke tenke så mye på babylagingen.... :)

Det blir spennende å se resultatet om et par uker. I mellom tiden skal jeg kose meg med jule forberedelser :)

Skrevet

Forresten et spørsmål i forhold til alkohol:

Jeg tar meg noen glass vin når jeg har mensen og i dagene frem mot el. Hvor lenge etter el slutter dere å drikke i tilfelle dere er gravide?

Skrevet

Jeg synes på en måte at når en bestemmer seg for å prøve å bli gravid at en skal legge fra seg flasken. Det handler plutselig ikke bare om seg selv lenger, det handler om ett annet liv også.

Jeg er veldig glad i vin men den siste perioden som vi prøve å bli gravide har jeg ikke drkket noe. Ser ikke helt poenget i det?

Dette er min mening:-)

Skrevet

Hei jenter:)

Da er jeg på syklusdag 16, og fremdeles ingen positiv eggløsningstest, ingen slim, ingen såre brystvorter...Nada!! og jeg som var så opptimistisk og trodde at pergotime skulle gjøre susen for mine ekstremt lange sykluser, men nå begynner jeg å miste trua for denne pp. og:p Begynner allerede å bli lei av "pliktsex". Og for dere som mener at alkohol er fy fy mens man prøver, vel det er ikke alltid det er gjort i et hattefokk å lage barn! så jeg tar meg et glass vin når jeg ønsker fram til jeg sitter med positiv test. Håper ting ser litt lysere ut for dere:)

Skrevet

Etter flere pp uten positv test så kommer jeg nok til å unne meg et glass vin i godt selskap frem til testen er positiv.

Skrevet

Enig med dere Severine og Ver@. Når man prøver i flere år så blir det fort litt kjedelig å aldri kunne ta et glass vin i hyggelige lag. Jeg prøver å la være å drikke så mye om gangen, men koser meg med vin støtt og stadig med venner og familie. Sjøl om man prøver å bli gravid kan en jo ikke slutte å leve!

Ver@: Da jeg startet med Pergo i januar i år hadde jeg kjempelange sykluser og håpte på samme som deg. Jeg måtte gå to kurer før jeg fikk normale sykluser, men jeg gikk to omganger på rappen uten "hvileperiode" i mellom. Deretter ble syklusen normal igjen, så ikke gi opp håpet, det tar bare litt tid :)

Skrevet

Takk for oppmuntring SalluSue :) Skal ringe Gyn når jeg har tatt blodprøver og høre om jeg skal starte rett på dobbel kur, eller ha pausemåned. Om denne syklusen blir like lang som forrige (83 dager), vil jeg gjerne gå rett på dobbel. Enn så lenge har jeg et øøørlite håp om å få eggløsning ila uka ;)

Skrevet

Heii alle prøvere:)

Da tror jeg min eggeløsning er sånn ca forbi idag. har en syklus på ca 31 dager. Siste mens begynte 22 november, og jeg fikk poitiv test på eggeløsningstestene 10 desember. Har lagt inn masse aksjer, hver dag fra 4 desember. Slitsomt... Puuh... Men nå vvil jo vi gjerne at det skal klaffe helst med en gang! :-)

Jeg ønkser dere alle lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...