Gå til innhold

8>

Blidogfornøyd:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det er noen håpefulle som melder seg inn her med meg :)

Dette blir nå min 4 pp :) Går inn med friskt mot :) Ikm på meg blir 22.desember. Er vi fler med ikm i uke 51?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanta på besøk nå:-/ så foreløpig ikm blir ca på julaften :)

Veldig usikker på el .. sluttet på pilla i okt. tror det blir el testing denne pp.

Skrevet

Hallo igjen blidogfornøyd, jeg får joine deg her inne tror jeg :)

Får tanta idag/kveld/natt så da blir vel IKM 23/24. desember for meg. Denne perioden har jeg bestemt meg for ingen EL testing eller regning på når vi må ha sex etc, nå skal vi bare kose oss, jeg skal kose meg med et glass vin og konsentrere meg om skole og juleforberedelser :)

Skrevet

Da er jeg på vei inn i min 5 pp. regner 23. som ikm.

Vi reiser bort i julen så må vel se hvordan det blir med testing når den tid kommer.

Skrevet

Vi er i vår første prøveperiode. Jeg har just hadde menstruasjon, og IKM er da 22 desember.

Jeg kjenner jeg er veldig klar for å prøve nå og vil gjerne det skal klaffe med en gang. Men jeg er ikke god på å regne ut disse dagene med EL. Men regner med det er rundt 5-6 desember en gang.

Jeg skal på kurs med jobben 7 og 8 desember, håper ikke alt håpet er ute når jeg er vekke de to dagene:-)

Jeg ønsker alle oss her inne lykke til også må vi holde kontakten!!

Skrevet

Vet ikke helt hvor mange perioder vi har forsøkt, men det er i hvert fall to år. Så vi får håpe det snart skjer noe og at spiren sitter knall fast:-)

Jeg har ikm enten 18 eller 19 desember, håper at jeg klarer å vente med å teste til den 19. desember!!

Lykke til alle sammen, er selv akkurat ferdig med TR - så nu begynner moroa.-)

Skrevet

Hei:-):-) jeg har ikm rundt 20 desember. Første prøveperiode. så er veldih spent. Lykke til alle sammen :-):-)

Skrevet

Såå spennende Ani89! :-)

Vi får holde kontakten da<3

Ønsker deg masse lykke til. Har regnet ut at El er 8 desember, så fra søndag må jeg begynne å være litt mer aktiv:-)

Ha en forsatt finn mandagskveld!

Skrevet

Ja det må vi =) Masse lykke til selv, hadde jo vært så morsomt å fått en liten spire i julegave ;) men vet jo at det kan ta lang tid før ting klaffer..! Ha en fin kveld =)=)

Skrevet

Hopper inn her jeg også, ikm 24.12 og min 7pp...

Kan vel si jeg begynner å bli veldig utålmodig, med tanke på at det klaffet på 1pp med andremann...

Skrevet

Hvordan går det med dere? I løpet av neste uke har jeg nok EL så håper bare at en liten spire vil feste seg:)

Skrevet

Hei alle sammen :)

Har IKM rund 23.des, og har prøvd siden februar 2011. Sliter med veeeldig lange sykluser, så denne PP bruker jeg Pergotime, så er utrolig spent nå!! :D

Blir spennende å følge dere som har IKM samtidig :) Nå går vi inn mot eggløsningsuke, så masse lykke til allesammen! Måtte vi alle få en spire i julegave :)

Skrevet

Hallo, ja jeg tror jeg er midt i eggløsningsperioden min, så nå legges det aksjer... Håper at vi treffer denne perioden, det hadde vært en utrolig flott julegave:-) Ha en super lørdagskveld alle sammen, sitter her med masse levende lys og nyter en deilig førjuls kveld sammen med mann - bare kos:-)

Skrevet

Jeg slenger meg også på her. Har IKM 25. desember og dette blir vår 2 pp.

Håper virkelig på en spire i julegave i år, men jeg lurer på hvordan jeg skal komme meg unna spørsmål fra familien siden jeg kommer til å takke nei til vin flere dager på rad. ..

Vi skal overnatte samme sted som de andre, så jeg kan ikke skylde på at jeg kjører..

Noen andre som har tenkt på det?

Skrevet

Hei hei :) Eg hører heime på ikm uke 50 i utgangspunktet, men kan vera eg kjem inn her. Hadde smilefjes på cb i går kveld og i kveld, så egget har jo ikkje sluppe enno, så då er vel ikm mandag 19 Egentlig? Kjem nok til å testa før, så holder meg der, men titter gjerne innom. Lykke til alle sammen med eggl veke!!!!

Manon: Du kan enten sei at de prøver. men viss ikkje du vil det kan du triksa på vinflaskene, putta alkoholfri i den. Eller du kan sjenka oppi alkohol som du lar vera å drikka. Eller du kan sei at du trur du får migrene av alkohol, og vil testa det ut. At du har drukke så masse i det siste og treng pause. Eller at du har ebstemt deg ofr at julehøgtida skal vera alkoholfri for din del av respekt for alle misbrukarar og pårørande, og at det er trasig at det er blitt slik at ein ikkje kan avstå frå alkohol utan at folk trur ein er gravid i dagens samfunn! :) Eller at du er på olivenblad ekstrakt kur som ikkje aksepterer sukker og gjær ( men då går du jo glipp av alt det søte og, skrekk og gru :) ) Lykke til!

Skrevet

Hei dere :) Jeg er helt ny i gamet! Vi sluttet med prevensjon i august, og vært veldig avslappa, men siden ingenting har hendt frem til nå så begynner vi å prøve litt mer enn før :) Trodde egentlig at det skulle klaffe med det samme, men skjønner jo at det er vanlig at det tar litt lenger tid.

Så nå er jeg med her, og håper vi alle kan feire jula med en hemmelighet i magen! Jeg har ikm rundt 24.. Selve julaften, men det varierer ofte med noen dager. Har så lange sykluser, mellom 35-41 dager, så det lenge å vente syns jeg. Er det flere med lange sykluser her?

Lykke til alle sammen! Og god ny uke :)

Skrevet

Hei jenter :)

Dette er min 'nte pp, forsøkt i to år nå, vært gravid 3 ganger uten hell. De tre siste pp gikk jeg på dobbel Pergokur, men denne mnd har jeg bestemt meg for ingen hjelpemidler, ingen EL testing. Det blir tøft !! :) hehe, men spennende, har jo begynt å kjenne kroppen etterhvert så blir gøy å se om jeg klarer å finne EL uten tester og temping etc.

IKM 23/24. desember så kanskje blir det en fantastisk julegave :) Familien vet at vi prøver så her slipper jeg å være hemmelighetsfull

Skrevet

Legger inn en oversikt jeg, så kan vi følge med på hverandres ikm fremover :)

Mandag, 19.12:

Tirsdag, 20.12:

Onsdag, 21.12:

Torsdag, 22.12:

Fredag, 23.12:

Lørdag, 24.12:

Fersking:)

Søndag, 25.12:

<3 Gravid

Inn i ny PP:

Skrevet

Mandag, 19.12:

Lilla80, ma juli, første utredningstime 22.des. Håper!!!

Tirsdag, 20.12:

Onsdag, 21.12:

Torsdag, 22.12:

Fredag, 23.12:

Lørdag, 24.12:

Søndag, 25.12:

<3 Gravid

Inn i ny PP:

Skrevet

Mandag, 19.12:

Lykke73

Tirsdag, 20.12:

Onsdag, 21.12:

Torsdag, 22.12:

Fredag, 23.12:

Lørdag, 24.12:

Søndag, 25.12:

<3 Gravid

Inn i ny PP:

Har IKM 18. eller 19., satser på at jeg klarer å vente til den 19:-)

Skrevet

Mandag, 19.12:

Lykke73

Tirsdag, 20.12:

Onsdag, 21.12:

Torsdag, 22.12:

Fredag, 23.12:

Severine

Lørdag, 24.12:

Søndag, 25.12:

<3 Gravid

Inn i ny PP:

Vi reiser bort i julen så regner ikke med å få teste meg, men merker jo om ikke tanta kommer;)

Skrevet

Mandag, 19.12:

Lykke73

Tirsdag, 20.12:

Onsdag, 21.12:

Torsdag, 22.12:

Fredag, 23.12:

Severine

Lørdag, 24.12:

Søndag, 25.12:

Manon (2 pp)

<3 Gravid

Inn i ny PP:

Skrevet

Mandag, 19.12:

Lykke73

Tirsdag, 20.12:

Onsdag, 21.12:

Torsdag, 22.12:

Fredag, 23.12:

Severine

SallySue

Lørdag, 24.12:

Søndag, 25.12:

Manon (2 pp)

<3 Gravid

Inn i ny PP:

Skrevet

Mandag, 19.12:

Lykke73

Tirsdag, 20.12:

Onsdag, 21.12:

Torsdag, 22.12:

Fredag, 23.12:

Severine

SallySue

Ver@

Lørdag, 24.12:

Søndag, 25.12:

Manon (2 pp)

<3 Gravid

Inn i ny PP:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...