Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Synes å huske at det var et eller annet med batteriet og garanti, men mulig det er korte tid på det...noen som vet? Har har iallfall batteriet sluttet å lade på en laptop kjøpt i våres. Hadde ventet at en Dell skulle holde lengre enn det.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Om du har kjøpt den som bedrift er det 1 år. Har du kjøpt den som privatperson holder den i 5 år. Bransjen måtte snu etter pålegg fra forbrukerrådet for noen år siden. Men på en pc kjøpt i våres har det uansett ikke vært noe problem. Bare å ringe så får du nytt i posten.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Å så bra. Men kjøpte den på Binders, kan jeg allikevel ringe rett til Dell?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Nei fem år år er det ikke. Mener det er 2 år. Men det er trøbbel med akkurat dette. Batteriene blir ødelagt etterhvert. Leverandørene mente et batteri ikke kom til å vare mer enn 18 mnd, men de måtte gi seg. Jeg kjøpte ny maskin i april 10, batteriet var dårlig i november 10. Fikk nytt i april 11 og det er nå helt kaputt, varer 10 min, Dette var et 2 timers. Jeg vet at jeg bruker maskina MYE, og derfor går de. Slik var det med den gamle maskina også. Fikk nytt der også. Du kommer til å få nytt nå ja.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Dell er dømt i forbrukerrådet til å innføre 5 års garanti. De hevdet før at var rimelig med bare to. For å si det sånn, så jeg var på jobb den dagen forbrukerinspektørene troppet opp på kontoret i Oslo... Jeg er litt usikker på hvordan det er når du har kjøpt den på binders. Men ring og sjekk hos dell så får du beskjed om du evt. må henvende deg til Binders først.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Dette er tull som privat har du 3 års garanti på PC, men 6 mnd på batteri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå