Gå til innhold

Har man en ekstra barnevogn i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som tulla skal i bhg, skal man ha en sovevogn stående der? Og i såfall, pleier de å oppbevares ute eller inne ellers på døgnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo veldig forskjellig fra barnehage til barnehage, og hvordan dere synes det funker mer å bringe vogna fram og tilbake hver dag.

I vår barnehage, har vi en emmaljunga duo edge stående i barnehagen (tar den hjem i ferier, eller helger der vi skal gjøre noe spesielt som vi trenger den til). Å så har vi en emmaljunga scooter hjemme som blir brukt til shopping, soving i helgene, småturer o.l.

Skrevet

Vogna i barnehagen står forresten inne i en garasje/vognskur hele døgnet.

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Vi har hatt vognen stående i bhg siden august i fjor. Har bare en liten trille hjemme som vi tar med hvis vi skal gå langt eller skal noe spesielt. Har ikke hatt store behovet for vogn hjemme, fordi hun sover aldri i den annet enn i bhg. Skal vi på tur i skogen eller lignende, så tar vi med bæremeis.

Skrevet

Vi har bare en vogn, og den står nå i barnehagen. Kommer til å kjøpe en ekstra nå som Lillebror kommer om litt. Har tatt med vognen frem og tilbake om vi har hatt behov for det, men når går han mest selv.

Skrevet

Jeg har kjøpt en eldre brio eller simo vogn som vi har stående i barnehagen. Vi er så heldige at barnehagen bare er et år gammel, og vi har eget vognrom inne:) Det er luksus!

Skrevet

Vi har barnevogn stående i bhg og den står inne på natten. Men ikke alle barnehager har plass til det/ evt de må stå ute, og da er det bedre å ta dem hjem på vinteren ( kan slå seg, bli mugne/ få mugg på som vi opplevde tidligere...) Noen barnehager har egne sovesenger inne/ ute og da slipper du vogn. Beste er å høre med barnehagen før du kjøper ekstra vogn.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Barnehagen til sønnen min har vognskur, så vognene står "inne", og det er veldig greit. Jeg fikk en urgammel, slitt og fæl vogn fra en hyggelig dame som ikke trengte den mer, og den står i barnehagen hele tiden. Kalesjen er knekt og hjulene er ødelagte, men den oppfyller sin plikt som sovevogn ;-)

Skrevet

Jeg har en gammel Simo vogn sikkert 10-15 år gammel, den er stor med god kalesje og ikke så åpen som de nye vognene( den jeg har hjemme) Når hun slutter og sove skal den hives...

• 2 uker senere...
Skrevet

I vår bhg får vognene stå i en garasje om natta, og posene henger inne. Har ei brukt Simo sportstrille som han sover i der, og den er super. Ser at flere i bhg sover i ei slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...