Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Hei En av mine nærmeste vennine skal gifte seg på nyåret og det er ca 4 timers reisevei. Min førsteføde er rundt 8-11 uker gammel. Hun sier nå at jeg ikke kan ha med babyen min for hun skal ikke ha barn der. Hva gjør jeg nå? Jeg har lyst til å amme og jeg har ikke lyst til å vær borte fra babyen min så lenge. Jeg kan skjønne at hun ikke vil ha småbarn men et spedbarn. Jeg prøvde å prate med hun, men da sier hun at det er hennes dag og jeg må da innfinne meg i dette. Det var da vel ingen problem at babyen var borte 1 dag maks 2 pga reisevei. Hva gjør jeg nå?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Oj, det var egoistisk av henne. Jeg er selv gift, og selv om vi ikke hadde barn i bryllupet fikk søsteren min ha med seg jenta si på 2 mnd. Kan jo ikke være borte fra barnet så lenge når det er så lite. Har ikke venninna de barn selv kanskje? Jeg tror jeg hadde blitt hjemme om jeg hadde vært deg.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Ja syntes det også.. Jo hun har faktisk 2 stykker.. Men hun gleder seg til barnefri. Disse er forøvig 3 og 6 år.. HI
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Såpass, rimelig drøyt. Tror jeg hadde droppa det bryllupet om jeg var deg. Det sier ganske mye om henne når hun vil ha all oppmerksomheten selv!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Det syns jeg var uholdbart. Jeg hadde faktisk ikke dratt i det selskapet. Hadde heller kost meg hjemme med babyen.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Det var ganske frekt ja... hvis du likevel vil gå i bryllupet, kan du ta med deg barnevakt som kan være et annet sted (hotellrom?/der dere skal bo?) med babyen, så kan dere treffes for å amme et par ganger ila. dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå