Gå til innhold

Litt morro, har stemt med alle i familie og venner jeg har sjekket.

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst å ta denne testen og se om det stemmer med dere? (hvis dere har vært på ultralyd)... Jeg lurer på om det finnes unntak, ellers venter jeg min 3. gutt .. Men greit det altså:)

http://mammanett.no/graviditet/myter/kinesisk_foedselskart

Fortsetter under...

Annonse

Stemmer ikke for min del. Har gutt og i følge denne skulle han vært ei jente:) Og nå vet jeg ikke hva jeg venter(selvom jeg er 22uker), men tror ikke det er en gutt til, som det skal være i følge denne:P

Stemte med første, ikke med andre. Denne gangen vet jeg ikke ikke. Men det finnes jo utallige versjoner av dette fødselskartet, og noen sier at du skal regne ut fra din faktiske alder, og andre sier at du skal regne ut fra "lunar" alder, som ofte er ett år mer enn det du selv er... Så altså; dette blir jo rett eller galt alt etter som... Men moro er det jo likevel ;-)

Annonse

Den stemte på meg sist gang, og denne gangen sier den at det blir jente. Så det gjenstår å se.

Jeg kjøpte også en "Gendermaker" på nett, som du kan teste med urin om det blir gutt eller jente. (helt nede i uke 6) Ifølge den skal jeg også ha jente. hehe.

Dette gjør jeg for morro skyld, og tar det ikke for gitt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...