Gå til innhold

er denne positiv?? *bilde*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tør ikke å si jeg altså, for alle mine 4 CB+ tester var enda sterkere enn din, og det var falske positive :-( Flere som har hatt disse her på bim, og jeg har ett hatforhold til CB hehe

Men du har jo testet positiv på el test nå så jeg håper virkelig at din er korrekt positiv og at du har bebis i magen :-))

Ja den vises mye bedre på min pc, men bilde jeg la ut ble så lite! Jeg slipper ikke jubelen løs helt enda nei.. Skal ta en til i morgen tidlig, og se det ann i helgen om testene blir sterkere. skal også ta en cb digital. er så nervøs for at dette er bare tull!

Annonse

Sist mnd hadde jeg svakt positiv test med både CB og billigtester, sterkere enn det tilogmed. Og sikkert 5 stk. Men magen var tom og TR kom til slutt...

Ikke for å skremme, men fordi jeg vet hvor høye forhåpninger jeg selv fikk.

LYKKE TIL, krysser alt jeg har og håper på en positiv oppdatering i morgen :)

Ifølge akupunktøren min er det mye vanligere enn man tror å bli "litt" gravid - altså et egg som fester seg men ikke blir til noe mer og blir "skylt ut" med TR. Derfor man ikke bør teste før ikm, men lettere sagt enn gjort...

Når de er sagt, ser jo dette lovende ut. Lykke til!

Jeg bør vel ikke teste før ikm, men har sånn magefølelse på denne mnd! Har hatt det hele tiden. Jeg har tatt to cb, kjøpt på forskjellige plasser. (nettet og apoteket) og har tatt to strimler det var svakt utslag på. Har jo ikke ikm før til helgen, men når 4 tester har strek kan det ikke være "falskt"? cb tok jeg på tirsdag og i dag, og den i dag var tydelig sterkere. Og om man opplever å få falsk positiv, så kanskje man har hatt en kjemisk siden testene kun slår ut på hcg? Jeg håper og tror iallefall at jeg er gravid nå.. Krysser fingrer:) tusen takk for svar alle sammen, det hjelper med litt støtte!:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...