Gå til innhold

Ultralyden visste en liten gutt :) Hvem bestemmer navn?? Og litt til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL igår, og den visste at jeg har en liten gutt i magen! Det bar ikke til å ta feil av da han liker å vise seg kan du si!!

Så da blir det en gutt til på oss og terminen ble flyttet en dag til 19 april :)

Vi var å så på vogn igår på barnas hus, og der anbefalte de Brio Happy vognen... Jeg er usikker og lurer på om det er noen av dere som har erfaring med denne? Jeg synes den er finere å se på enn emaljunga, da den ser litt mindre og mer moderne ut, men samtidig vet jeg at den er like tung!

Egentlig har jeg hatt lyst på easy walker qtr, men jeg sparer mange tusen på å kjøpe brio... Jeg så også på easy walker sky og synes den var stor! Vet dere om qtr er like stor???

Gleder meg ihvertfall til å kunne beg å planlegge rommet, vogna, klær osv da keg nå vet at det er en gutt! Også var det navnet da..... det skal mannen ta seg av, da jeg bestemte sist.... Virka så lurt da, nå er jeg litt usikker!!! hehe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gtatulerer med gutt i vente!

Vi var på UL på tirsdag og fikk vite at vi også skal ha ha gutt med termin 20 april. Navnevalg er så vanskelig med gutt! Vi hadde jentenavnet klart, men guttenavn er verre asså.. Godt vi har litt tid på oss til å finne det perfekte navnet :)

Lykke til videre!

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Vi skal også ha gutt den 13. februar.

Mannen fikk bestemme navnet til datteren vår (hun ble kalt opp etter hans mor som døde da han kun var 8 år, og det var helt greit for min del). Og avtalen var at jeg skulle få bestemme hvis vi fikk flere barn. Har nå funnet et guttenavn jeg liker veldig godt, men mannen har lagt ned veto på det. Han sier han kan godta alt annet.. hehe! Så lettere sagt enn gjort dette her.

Vi hadde forresten også jentenavn i boks, men det blir nok liggende i boksen;)

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis sånn at jo mindre vogn jo bedre. Da vokser han fortere ut av den. Min måtte over i sportsvogn før han egentlig burde, fordi han var så lang.

Skrevet

gutt her også.. :)

angående navn, regner med at det blir mannen i huset som får bestemme navnet. jeg bestemte med vesla (oppkalt etter min mor som døde når jeg var liten, men og et navn som få små har og egentlig et ganske fint navn :) nemlig Turid. )

men jeg har noen guttenavn jeg kunne tenkt meg, men får se..

Skrevet

Takk for mange svar :) Når det gjelder navn så får han bare bestemme :) Så lenge det ikke er at navn som jeg synes er helt grusomt så skal jeg ikke sette meg imot! Kjenner jeg han rett så blir han ikke å komme med navnet før lillegutt er født! Spennende ;)

Når det gjelder vogn så tenker jeg egentlig mest på tyngden på vogna, da jeg blir å trille mye i tillegg til at den blir å være med på en del bilturer, noe som gjør at den vil bli hyppig løftet. Mannen på Barnas Hus sa at Brio vogna var like "lett" som emaljunga, men at bagen var litt større... Vet ikke om det stemmer. Jeg tenker også at jeg får barn i april, så behøver ikke den største bagen, da barnet kan legges i sportsvogn i oktober, november...

Ellers så skal jeg beg sånn smått å pynte litt til adventshelga(fri idag), det blir bra :) Rundstykkedeigen står også til heving, men det spørs om jeg klarer å spare de til jul!! Må nok bake en til porsjon kjenner jeg meg rett! Ordentlig husmor idag med andre ord :)

Hva baker dere til jul???

Skrevet

Gutt her også:) Har faktisk kjøpt den samma vognen (brun),skal hente den på postkontoret imorgen,er spent! (har bestillt fra Sverige,litt billigere + at man får med en stelleveske på kjøpet) Synes den er så fin..skal si ifra hvordan den er i IRL:)

Skrevet

Har du bestilt den på nett???

Hvis du har det, hvilken side?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...