Gå til innhold

Neineinei, bare 2 av 9 egg viser tegn til å utvikle seg??

Anbefalte innlegg

Føler meg ærlig talt helt knust, veit ikke om noen av de to kan brukes før i morgen, jeg har NULL tro på dette... Helvette, jeg har syntes hele denne prosessen har vært helt uutholdelig, nå blir det kanskje avbrutt?? ORKER IKKE ORKER IKKE ORKER IKKE!

Fortsetter under...

Huff, skjønner godt at du er fortvilet! Hvordan funker det, ringte de fra klinikken og fortalte det? Men du, nå må du ikke ta sorgen helt på forskudd her, alt som trengs er jo bare ett egg, å dersom disse to utvikler seg fint er det jo fremdeles håp!! Jeg skal inn i morgen tidlig og ta ut egg, er utrolig spent!

Men du må ikke stresse, det er ikke bra for verken deg eller kroppen din! Det ordner seg nok, ett egg må da være godt nok utviklet til i morgen, og det SKAL bli baby!!

Masse lykke til, hold oss oppdatert! Krysser fingrene for deg og eggene! ;)

*God klem fra meg*

Hmh, skeptisk, når så få utvikler seg tenker jeg at noe er galt, enten me eggene mine, eller at min dna og min kjæres dna ikke vil forenes... Veit ikke jeg, men har veeeeldig lave håp for i morgen.

Hadde det vært dårlige egg hadde de sagt det. Fikk selv tlf fra stolavs i dag og ingen av mine fire egg hadde blitt befruktet. Men de hadde ikke gitt opp håpet enda på et av de. Skulle ringe meg i morgen tidlig. Så i mitt tilfelle snakker vi om mirakler, mens jeg er overbevist om at det går bra for deg.

Knust i tårer og har mistet troen på alt! Dette skulle være mitt første fersk forsøk etter kraftig overstimulering sist og tre mislykkede fryseforsøk.

Annonse

Takk for omtanken- det varmer:-)

Utrolig glad vi har BIM, for det er godt å dele opp- og nedturer med noen i samme situasjon. Det har ihvertfall hjulpet meg i dag:-)

Selvsagt veldig lei meg, men det er ingen dødsdom... Selvom beskjeden i dag fikk meg til å stortute. Når lab dama ringte spurte hun først hvordan jeg hadde skjønte jeg lunta...

Håper min situasjon ga deg litt mer tro på dine to gullegg:-)

Skulle ønske det fantes en LIKER knapp her på BiM! Jeg tenkte akkurat det samme som ele, hadde jeg vært i nærheten skulle jeg kommet med is og sjokolade amusica!! Krysser fingrene for at ett av eggene har hatt stor fremgang i natt og at du får gjennomført forsøket! :))

Mange gode klemmer fra meg!

Hei

Ville bare ønske deg lykke til ele. Var i samme situasjon for ca 9 uker siden. Kun 2 av 7 egg som ble befruktet. Var superpessimist da det var vårt siste offentlige forsøk uten et eneste egg på frys, men eggene overlevde og ble satt inn. Nå 9 uker senere er jeg 11 uker på vei med en liten en. Xxxxxxx fingrene for at du også får et gullegg!

Lykke til!

Oooooh, trellen, du er herved helten, jeg skal prøve å leve opp til det der jeg også!

For, ETT egg kjempa seg gjennom natta og nå er et bittelitte embryo satt tilbake igjen! Det redda ikke bare dagen min, men strengt tatt hele resten av året! Dette er jo mitt første forsøk, så jeg prøver å være litt realistisk, men jeg håper så masse at jeg blir litt uggen... Sukk, måtte det bare bli!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...