Snart mamma <3 Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 I dag fikk Lillegutten prøve seg på å drikke mm fra tutekopp for første gang, og han drakk! Flinke lille gutten min! Veldig bra om han fortsetter sånn, siden han ikke tar flaske. Men, jeg tror det kom litt mye ut for han, han ble stressa og svelga en masse luft samtidig og litt hosting og harking. Så det jeg lurer på, er det forskjeller på hvor stort hullet er på de forskjellige? Har dere evt noen å anbefale? Vi bruker tommy t. sin "startkopp".
Lille- MO Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 jeg har kjøpt avent sin, kjempefin med en sånn liten sak på innsiden av tuten som minsker flommen:) som man også kan ta vekk da barnet er klar for mer av gangen;) der har du kopp lenge
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Vi har tutekopp fra tupperware, med slik spalteåpning Veldig fornøyde; den har Muffin drukket vann fra siden han var 4 mnd gammel. Vi måtte ha et alternativ til flaske, da han ble forbanna om han fikk annet enn melk på flaska, hehe Så tutekoppen ble veldig fin til vann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå