Gå til innhold

Venterventerventer på tlf fra st olavs, blir noe befrukta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det blir nok noen av de som klarer seg ;) 9 er jo et flott antall... ikke for mange og ikke for faa, saa sikkert god kvalitet paa de ;) tenker du kan forvente deg minst 4 som har blitt befrukta og klarer seg videre ;)

masse lykke til!

Det var det jeg også trodde, til jeg fikk telefon om at det bare var to som viste tegn til å utvikle seg. Dama var selvfølgelig veldig sympatisk og mente det fortsatt var håp for at de to skulle bli bra, men jeg hørte at det ikke var veldig oppløftende sjanser... Nå blir det en våken-natt til før jeg får beskjed om det er noe vits i å komme til sykehuset i morgen! Jeg har laaaave forhåpninger, og tar det knuste hjertet på forhånd her jeg hulker meg gjennom dagen.

nei :( saa trist!

Krysser fingrene for at de klarer seg de to, saa du faar et insett! Hvis ikke, saa teller vel ikke dette som et forsøk ?

skjønner at du tar sorgen paa forskudd.. men alt haap er jo ikke ute! det kan jo vaere gullegget som er igjen til deg i morra!!

prøv aa slappe av, gaa deg en lang kveldstur, og kos deg forran tv i kveld, saa sovner du godt i natt!

TVI TVI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...