Mamma til 1+spire:) Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Nå har vi endelig krympa lista vår ned til bare to navn:) Storebror heter Lukas.. passer det best med Hanna eller Lena? Hanna er jo bibelnavn som Lukas, og Lena på L...hmm Og vi blir ikke enige om vi skal ha Hanna med eller uten h på slutten..Hanna, Hannah? Noen forslag??
Tullsjura Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 uten H på slutten! syns lukas og Hanna passer fint )
LilleBitteliten Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Hanna/Hannah er et sterkt og fint navn! Står bra til Lukas! Dessuten synes jeg søsken skal få sin egen bokstav. Liker det både med og uten h :-) Lena er jeg absolutt ikke glad i. Kjedelig og veldig 80-talls... Heia Hanna/Hannah!
Andreaa Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Uten tvil Hanna. Synes det har mer dybde og er koseligere enn Lena. Og Hanna uten h på slutten er finest.
prysseluskan Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Jeg er veldig svak for Lena. Hanna er kanskje mer klassisk og in i tiden, men jeg holder en knapp på Lukas og Lena
prysseluskan Skrevet 27. november 2011 #9 Skrevet 27. november 2011 ...evt kan du ta en kombinasjon: Helena!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå