Gå til innhold

Noen fra Kløfta/Jessheim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er mange gravide /med barn som er på kaffedilla, enten om de er aleine eller med andre...Så flere der når jeg var der med min gravide venninne hun er snart i uke 36, hun sitter der å leser noen ganger, biblioteket er jo rett ved siden av... hun bor ved fengselet og kjenner ingen andre som er gravide i nærområdet... tror naboen hennes er gravid, men hun er så sjenert og litt usikker på seg selv, veit hun har vanskelig får å ta kontakt med nye mennesker :/ også er hun ikke medlem på mammaforumer, førstegangs gravid og er 21år (men veldig voksen for alderen altså...) Så denne bare litt sånn tilfeldig pga. siste innlegg på siden her, ville bare si at jeg veit ihvertfall om ei til som er gravid på kløfta, om dere ser henne er det sikkert bare å snakke til henne, hun er en kjempe hyggelig jente :)!! Selv bor jeg ikke på kløfta og jeg er en prøver, så dette passer ikke helt for meg :)

Hei Jenter :) ser at min venninne tok seg friheten til å skrive om meg her...(anonym bruker # 28) det er jo nesten ikke pinlig da... huff! hehe :) Jeg møter uansett gjerne opp på kaffedilla for å møte andre gravide ,kjenner ikke mange som bor på kløfta generelt så det hadde vært koselig å møte noen:)

Men da stiller jeg bare opp på Tirsdag ca klokka 13.00 og ser etter noen runde mager ! :)

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...