Tante_Esel Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 var det veldig vondt naar blødningen kom.. eller hadde dere bare vondt akkurat naar kroppen "slapp" alt som var i livmora... jeg begynte aa blø (mensenblødning) i gaar, og det er saa smertefullt... tar 2 paracet OG 2 ibux, men det tar liksom bare bort toppen... kjennes faktisk akkurat ut som da jeg hadde ex.u blir litt bekymra for om det er slik det skal vaere...
2,5barn+1engel Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Jeg hadde en S.A i uke 6 i mai i fjor.. Da gikk jeg fortsatt på crione.. kom bare litt rosa i crionen.. Ingen smerte og ingen blødning.. var på ul og de såg ingen ting der inne.. og noen timer senere så kom alt ut helt selv.. uten smerter.. blødde da bare i ca 3-4 timer etter på... merkelig opplevelse.. Men så gikk jeg gravid i fjor høst og hadde da 3 blødninger.. en i uke 5, uke 6 og uke 8. Det styrtblødde og skikkelig smerter.. ene gangen blødde jeg i mange timer.. Men nå sitter vi her alikevel med ei frøken på 7,5 mnd.. Ta å ring lege el sykehuset du så du får sjekka.. Jeg selv ringte hver gang jeg blødde rett til sykehuset og krevde ul.. fikk det hver gang.. men er litt opp og ned med hvilke sykehus man har.. masse lykke til..
Tante_Esel Skrevet 24. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2011 har hatt UL og sjekket.. det har varert en s.a... men jeg trodde ikke denne lille resteblødningen skulle vaere saa vond... skal heldigvis til legen snart, saa faar høre der... takk for svar..
Lillie Vanillie Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Jeg hadde mye vondt, blødde i over to uker, og hadde i perioder mer smerter enn når jeg har mensen, ble bedre og så verre igjen. Tror det er veldig individuelt.
Tante_Esel Skrevet 24. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2011 tusen takk lille vanilje Jeg saa du hadde svart meg paa ufrivilligabort ogsaa... helt aerlig, saa hadde jeg det MYE vanskeligere etter jeg mistet" i ex.u... men det kan ha noe med all dramatikken aa gjøre... jeg er selvfølgelig veldig lei meg, for naa endelig... trodde jeg at jeg skulle faa bli mamma... men det vaerste stormen har gitt seg naa... haaper kroppen klarer aa ordne opp alt selv, saa jeg slipper utskraping og drit... og har faatt pinex forte av legen, saa naa er smettene litt roligere heldigvis har du hatt mange forsøk lille vanilje?
dincene Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Jeg også hadde store smerter til tross for at det var bare uke 5+. 2 dager før begynte å verke kosrryggen og natten før jeg begynte å blø verket hele magen og siden jeg ikke blødde så tok jeg heller ikke smertestillende...så det var ei helvete må jeg si. Og blødde også lenge. Nesten i 2 uker før det stoppa.
Tante_Esel Skrevet 24. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2011 legen forklarte det paa en god maate... gyn saa nemmelig blodansamlig i livmora... og det betyr jo at blodet har klumpet seg, og naar det skal ut av livmora da, saa blir det veldig vondt, og saa hadde jeg mest vondt i buken, det mente ho at var fordi blodet prøvde aa komme ut gjennom alle hull... og jeg har et hull der hvor egglederen har vaert,,, men hvis det gikk paa, og jeg fikk feber osv saa maatte jeg komme tilbake... haaper jeg ikke skal blø i 2 uker... og at jeg slipper unna utskraping...
Lillie Vanillie Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Jeg føler jeg har hatt nok forsøk ihvertfall (men jeg jo vet at mange her inne har ventet lengre enn jeg har), fem inseminasjoner og ett ferskforsøk (+ 3 frys), to graviditeter og to SA. Den første var knusende, trodde vi skulle få baby da jeg endelig ble gravid (etter lapraskopi), da jeg ble gravid andre gang var vi veldig avventende og valgte å vente med å slippe gleden løs til eventuell UL, så da gikk det greit nok. Det var selvsagt veldig kjipt, men man blir jo veldig herdet av å mislykkes gang på gang. Jeg klarer ikke å legge så veldig mye håp og forventninger i forsøkene lenger, så alle positive utfall blir bonuser. Kroppen min ordnet opp selv, så slapp utskrapning. Tror det er stor sjanse for at man slipper det når man mister så tidlig som vi begge gjorde. Håper du slipper å blø så lenge, da jeg mistet første gang, varte det omtrent like lenge som en vanlig mens. Og håper det er vår tur neste gang :-) Det er ikke så mye annet å gjøre enn å bearbeide følelsene og rette blikket fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå