Lollo83 <3 Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 I dag har jeg rundet 41 uker og det er lite tegn til at lille har tenkt å komme ut med det første...Mye kynnere og menssmerter nederst i mage og korsryggen, men det er ikke regelmessig i det hele tatt. Skal på overtidskontroll på sykehuset i morgen, og har egentlig bestemt meg for at jeg ikke vil settes i gang om alt er normalt. Håper jo selvfølgelig de sier at fødselen er i gang eller noe sånt da, men får bare vente og se... Kjenner det tar litt på tåmodigheten min nå, men enda kan det jo faktisk gå en uke til før babyen er her. Blæ!
SNoor Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Åh du har all grunn til å være lei! Jeg har enda 4 dager til termin, og har alt gitt opp:-) Nå kan j eg like godt bare gå i 9 mnd til, hun kommer jo ALDRI.....sukk, sååååå lei av å vente, he he:-D
Trollmor72 Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Enig med deg! Er i dag 9 dager over termin. Har heldigvis vært innstilt på å gå over termin hele tiden, og har hele tiden tenkt fredag 25... Men så sitter jeg her da, og kjenner ikke noen ting annet enn kynnere. Har to barn fra før (født hhv 13 og 8 dager over termin), og er derfor ikke særlig urolig. Blir egentlig mest stressa over at alle rundt meg lurer på hvorfor det ikke skjer noe! Var på sykehuset på tirsdag, alt var bra med den lille i magen (og meg), så fikk time til igangsettelse på søndag. Det har hjulpet litt på motivasjonen å vite at det er maks frem til søndag før jeg får hjelp. Håper selvfølgelig at jeg ikke trenger den timen, men godt å se lyset i enden av tunnelen! Lykke til på sykehuset i morgen og håper du snart er i fødsel!
foxari Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Hei Lollo!Ålese dette var som e skulle ha sagt det selv.Var på kontroll på tirsdag,alt var ok,men i morra skal e ha vaginal kontroll,og sjekke nok en gang om alt e som det skal.Jeg heller skal ikke mase meg til noe igansetting,hvis det ikke er nødvendig.MEN tålmodigheten er veldig liten,orker ingenting,og sover dårlig pga av bekkenproblem,som bare blir værre og værre...men det bli jo uansett baby neste uke...en gang... Lykke til Lollo!
Lollo83 <3 Skrevet 24. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2011 Takk for lykkeønskinger! Vi får bare prøve å se positivt på det. I neste uke har vi nok baby hele gjengen! Tålmodigheten er litt bedre nå i kveld for jeg hr funnet et julemarked jeg har veldig lyst å få med meg i helgen.. hehe...men jeg er veldig spent på hvordan det går i morgen uansett. Jeg skal oppdatere om jeg får mulighet! Foxari: Lykke til i morgen du også!!
Lollo83 <3 Skrevet 24. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2011 Trollmor72: Masse lykke til du også! Kan tenke meg det hjelper godt på tålmodigheten å ha en dato å forholde seg til om ingenting skjer av seg selv. Ikke lenge igjen for deg nå! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå