Gå til innhold

Torsdag 25 november, BARE 50 dager igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har 50 dager igjen??

Åsen er d med formen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 23 dager igjen. Mer enn nok. :P Men er ikke lenge siden jeg også hadde 50 dager igjen. Tiden går fort. :)

Skrevet

Skulle ønske det var meg som var så heldig og "bare" ha 23 dager igjen. Jeg har 38, så er ikke sååå langt unna. Men kjenner virkelig at jeg skulle ønske jeg bare kunne legge meg noen dager og våkne opp igjen når det var tid for fødsel.

Eller kanskje til julemiddagen =)

Skrevet

Her har jeg 37 dager igjen, og tiden går saaakte..

Åssen er formen deres? Her er det ikke noe særlig.

Mmm... Julemiddag.. Blei ganske sulten nå :D

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde termin dag men NEI. Er nok 47 dager igjen.

Skrevet

33 dager igjen her:)

Skrevet

Ja her er det også 50 dager igjen:O) Skulle helst sett at det var mindre for jeg må si meg litt lei allerede... Hehehe. Men går nok fort alikevell vil jeg tro:O) Formen er relativt bra, sliter litt med å få sove skikkelig selv om jeg er veldig sliten.. rare greier det der.. Så har jeg masser av modningsmerter(menssmerter) i korsryggen. Hvordan er det med dere andre da?

Skrevet

Jeg har 55 dager igjen, formen er veldig opp og ned. Noen netter sover jeg dårlig mens andre netter 12timer... blir ikke helt klok...

Skrevet

73 dager igjen!

=)

Bekkenplager, ryggsmerter, kvalme, halsbrann, hoven i kroppen (beina), tungpusten og så videre..:P

Gleder meg veldig, men synes ventetida er LANG!

Skrevet

29 dager igjen! :)

Blitt sykemeldt de siste dagene fra jobben, sliter med vann i kroppen, carpal tunnel syndrom, og bekkenet om natta..Er sliten, så skal bruke tida fremover til å slappe av og lade batteriene!

Skrevet

53 dager igjen på meg. Tenker dagene etter nyttårsaften kommer ti å gå sakte. Føler formen er bedre enn på lenge så kan ikkje klage:)

Skrevet

31 dager igjen :). Blir godt med permisjon snart, og "lov" til full fokus på det store forestående som skal skje.

Skrevet

6 dager igjen! og det er for meg lenge nok! hehe. gleder meg veldig til å bli ferdig nå :) mindre press på bekkenet, bli av med ekstrem halsbrann å dårlig matlyst. Men er ikke lenge siden jeg hadde 50 dager igjen, og tiden har gått veldig fort til nå :) Snart er det deres tur til å si en uke igjen :)

Skrevet

38 dager hær........................håper dagene går fort for :)

Skrevet

25 dager igjen her og jeg er så dårlig form!! Vond rygg, kvalm, løper på do hele tiden og er helt gåen. Sover lite om natten også.

Skrevet

43 dager til termin, meeeen egentlig bare 32 dager igjen til ks...om jeg kan telle=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...