Gå til innhold

Så var det disse kynnerne igjen da!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare klage litt. Har sitti hver enste kveld nå den siste tida med kynnere og hver dag fra helga og til nå så har de vært til dels vonde og det blir bare verre for hver dag føler jeg, men det skjer jo ikke noe og forventer heller ikke at noe skal skje før litt etter termin, og det er fortsatt 17dager til termin. Blir jo passe kjipt å sitte her med vonde kynnere i kanskje 3uker til. Prøvde å fortelle mannen min om det og han ble bare drit stressa og lurte på om jeg kunne holde det for meg selv. Heldigvis vet jeg at han er verdens beste når det først skjer noe, men hadde jo vært fint om han tålte å høre på hvordan det kjennes ut nå også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!:)

Jeg hadde en merkelig dag i går, jeg følte meg rar, kanskje litt uvel, sprengt liksom:) Og fikk kynnere med litt mellomrom (tok ikke tiden mellom men de var liksom mye mer jevne enn før)... Jeg prøvde å bare slappe av på sofan, men kynnerne fortsatte, de var ganske lange forhold til før og litt vondere enn de jeg har hatt før...Jeg fikk sove til slutt og i dag er det borte:)

Jeg sa til mannen min at jeg bare var sliten og hadde hodepine:) For ville ikke at han skulle bli redd:) Jeg er bare i uke 33, så det er litt vel tidlig for junior å komme enda:)

Jeg vet ikke om jeg bare var litt dårlig i går eller hva det var men håper jeg slipper flere slike dager på en stund:) Jeg har en del kynnere til vanlig, så og si hver dag, men er ikke så mange om gangen, og da er de ikke vonde eller med jevne mellomrom heller:) Bare ubehagelige og korte:) Jeg fortalte mannen min om kynnerne mine og vi snakka med jordmor om det sist kontroll og ho sa at det ikke var noe "farlig" så lenge de ikke var vonde, lange og regelmessige... Ho sa at det var jo rier og at de kunne starte fødsel hvis de ble som nevnt over, men når det var som for meg mente ho at det ikke var noen grunn til bekymring og jeg kunne fortsette som før:) Jeg kunne dog passe på å være flink å hvile litt ordentlig hver dag! Der jeg hadde litt tid der jeg kanskje bare lå på sofan uten å gjøre noe:) skulle være flink til å be om hjelp, sånn at jeg slapp å bære å drive så mye:)

Skrevet

Jeg hadde ekstremt mye kynnere fra uke 30 sist gang. De var ikke virksomme, sånn at det ble åpning. Jeg gikk 11 dager over terminen. Trenger ikke være farlig det, mne skjønner at du blir bekymret. Tenk at livmora di blir supersterk fram mot fødsel.

Tips: Prøv å slappe av litt, begrens store bevegelser med armene. Dette kan ofte framprovosere kynnere.

Lykke til!

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det .. Har slitt med kynnere i flere uker nå og har 29dager til termin. Slitsomt og ubehagelig ja!

Når det kommer til mannen hehe så kjenner jeg igjen den å.. Hadde behov for å klage litt her om dagen og sa at jeg virkeli virkeli håpet at fødselen bare kunne starte og da begynte han å legge ut om hvor bra lille har det i magen. Joda jeg vet det, men kan du ikke bare vise litt forståelse og høre på meg?? :P hehe mine hormoner er ute etter mannen :P Lykke til og håper det roer seg for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...