Rose -3. troll i 2012 Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Har ei jente som kun ønsker seg en ting til jul; det gjør ikke noe at denne tingen ikke fins i butikken for julenissen kan jo bare lage gaven hennes.. Trenger derfor sårt tips til julegave.. Hva skal dere gi /hva ønsker deres 4 -5 års gamle jenter seg?
magedans Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Min ønsker seg alt mulig: - Hello Kitty belte (!) - Smykke - Armbånd - Fiskestang - Lommelykt - Spenner og strikk - Bøker (Maneten Medusa, Pippi, Emil, prinsesser, hello kitty, lillesøster) - Sykkel - Klistremerker - Aktivitetshefter Hva er det jenta di ønsker seg da? Er det noe du kan klare å lage Hilsen nysgjerrigper
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 25. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2011 Hun ønsker seg et prinsesseslott i spesiell design, så det tror jeg nok ikke at jeg klarer å lage... Vurderer å kjøpe et prinsesseslott i tre, så kan vi eventuelt male over det sammen slik at hun får det slik hun vil... Ellers så er jo alt i lekekatalogene krysset ut, men jeg tror ikke hun kommer til å leke så mye med akkurat det som er i katalogene... Jeg vet faktisk ikke helt hva hun liker å leke med, hørest fælt ut, men hun henger stort sett rundt beina mine hele tiden hjemme. Leke med håret mitt, sitte på fanget, kysser og koser meg hele tiden... Ellers så leker hun mye med storebroren og hans leker... Hun ønsker seg barbie... har allerede hauger og lass, men leker ikke med det. Hun elsker og pynte seg, og har alt hun trenger. Tror hun hadde likt et stort speil på rommet, men det kommer til sommeren når vi får pusset opp rommet hennes. Sykkel fikk hun til 4 års dagen. Hun er lite ute etter barnehagen og middag, så sparkesykkel passer bedre til bursdag Elsker kjoler, men kan liksom ikke bare gi henne kjoler til jul... Hun elsker lydbøker, og kan både lese og skrive... Men alt dette er "småting" -Jeg kunne tenke meg å gitt henne iallefall 1 dyr ting... Hovedgaven som jeg kalte det da jeg selv var lita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå