Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var sprøyta satt! Da jeg skulle få ut luftboblen som var inne i sprøyten før jeg satte den var jeg litt uforsiktig og litt av innholdet kom ut.. KAn det ha fatale føkger?? Shit, merker jeg er overnervøs for å gjøre noe feil, har liksom kommet så langt, hadde vært utroooolig kjipt å gjort noe feil.. Nei, ikke noe å gjøre med det nå uansett, får bare slappe av og satse på at eggene er store og fine og klare til "høsting" på fredag morgen kl 08!

Weeeee, aldri vært så nærme som nå :D

Annonse

Akkurat det samme skjedde med meg da jeg skulle sette Fostimon-sprøyten idag. En dråpe av innholdet lurte seg ut da jeg strevde med å få ut luftboblen.

Håper ikke det hadde noen negativ innvirkning...skjønner godt du tenker på det. Men sannsynligvis var det vel lite i forhold til alt som er i sprøyten. Nå er det bare å vente...masse lykke til! :-)

Tror ikke det gjør noe sålenge ikke mesteparten av innholdet kommer ut.. Håper det går bra på fredag, spennende å høre hvordan det går!

I morgen er testdag for meg, men mistenker at det blir negativt svar på fredag, men man vet jo aldri..

Om du må sette den igjen en gang, så ikke ta ut luften. Det er en ferdig sprøyte klar til å settes. Fordel at luften kommer til slutt sånn at du får med alle rester:-)

Du er nok ikke alene med å søle litt med den sprøyten:-)

Annonse

Det ble 12 store fine egg, de var veldig positive og jeg har foreløpig en god følelse:) Da venter jeg bare spent til mandag! Har hatt en skikkelig følelse av sterke menskramper i hele dag, men går ut ifra at det er et resultat av at de dreiv å rota rundt og stakk nedi der.. hehe, ikke småtteri vi må gjennom for å få oppfylt vårt høyeste ønske, men det er så absolutt verdt det! Jo nærmere målet desto mer smerte kan jeg tåle:))

Ha en fortsatt fin kveld jenter!

klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...