PrøvLykken Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Alle guttenavnene jeg syns er fine til mine barn, er opptatt... Trenger seriøst hjelp! De jeg liker er Håkon Harald Åsmund Amund Lars Sondre Øyvind Er det andre navn i samme "sjanger" som også er fine? Trenger litt innputt!
*Dubsgirl* Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Martin Henrik Fredrik Simen Håvard Eirik Even Kristian Sindre Morten Anders Aksel Petter Frode Jørgen Ådne Vegard Henning
Frøken Ubesluttsom Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Jostein Øystein Thorleif Birger Kornelius
Julibaby 2013 Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Tore Lasse Mikal Sverre Andreas Kristian Magnus Håvard Torje Erlend Einar Geir
Andreaa Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Jeg liker opgså alle de navnene du skriver at du likte, men de var jo opptatt. Men det er jo mange andre fine navn i samme sjanger. Her er mine forslag. Audun Ask Brage Bjørn Børge Erlend Finn Geir Hallvard Sigmund Sturla Torbjørn Vebjørn Vidar Vegard Likte du noen av disse?
inimini Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Ser at du og jeg har veldig forskjellig smak! Det eneste jeg liker av forslagene dine er Sondre:)
PrøvLykken Skrevet 23. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2011 Mange gode forslag her! Liker Vegard, Bjørn, Øystein, Erlend, Andreas og egentlig mange av de andre. Jammen er det vanskelig å finne det ene navnet!
LilleBitteliten Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Glemmer sikkert veldig mange nå, men her er iallefall et utvalg: Andreas, Anders, Aslak, Eskil, Eivind, Finn, Fridtjof, Fredrik, Gaute, Henrik, Halvor, Haldor, Håvard, Hallvard, Hans, Ingvard, Inghard, Jakob, Johannes, Johan, Jon, Jo, Jens, Konrad, Karl, Ludvig, Lauritz, Magnus, Martin, Nikolai, Olav, Ola, Ole, Olaf, Oddvar, Peder, Peter, Samson, Sigurd, Sverre, Sigvart, Thorleif, Torvald, Tor, Torstein, Vermund, Vemund, Yngvar, Ånund Noen som falt i smak? Lykke til!
PrøvLykken Skrevet 25. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 25. november 2011 Mange fine navn her! Olav, Peder, Sigurd, Sverre, Vemund... Må smake litt på disse! Takk:)
Gjest Hercule Poirot Skrevet 27. november 2011 #13 Skrevet 27. november 2011 Har noen nevnt Eivind? Det vakreste guttenavnet som finnes. Syns jeg.
prysseluskan Skrevet 27. november 2011 #14 Skrevet 27. november 2011 Du har fått mange gode forslag! Vemund er spesielt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå