solfrøken-♂♂♂ Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Begynte med maserier på mandag kveld.... og når jeg skulle legge meg for kvelden ga jeg opp pga vondtene. Kl 03.00 sa det poff/knepp og jeg kjente det også, vannet gikk og der hagla riene på! 2 min mellom og jeg gikk for å vekke gubben og ringe barnevakta. 30 min senere var vi på vei til sykehuset, 30 min til var vi på sykehuset og 1 time etter var gutten ute... Brukte hele 2 timer og 5 min... 40 min fra 5 cm til han var ute =) En tøff, men grei fødsel! Gullet var 3670g og 49 cm =) =) Og kom på dagen til Oldemors bursdag, 16 dager før termin =)
nyttårsprins Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Gratulerer så mye!! Det var jammen raskt. Blir jo kanskje ekstra hektisk når fødselen går så fort, men du hadde i hvertfall effekt av de tette riene. Om du planlegger èn til bør du vel bo på sykehuset noen uker før termin bare i tilfelle...hehehe... Kose deg med gutten!! Min tur i neste uke!!
Mamma til 3 <3 Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Gratulerer så masse med gutten:) Tenkte faktisk når jeg var inne her på mårran at nå var du sikkert på sykehuset siden det ikke var noen innlegg her fra deg:) Kose dere masse:)
cakegirl Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Gratulerer så mye!! Var dette nr 2 eller 3? Hadde synes det hadde vert fantastistk å ha en sånn grei fødsel! Var den en jente? Hva heter hun? Gratulerer igjen!
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Skal si det gikk unna!! Gratulerer så masse med lille gutten:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 23. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2011 Takk, jenter =) Navn er ikke helt 100% klart enda, vi er nesten enige =) =) Dette var nr 3 og sistemann så ingen flere svangerskap eller fødsler på meg nå (litt deilig og litt vemodig) Ønsker dere som er igjen her inne all lykke til det forestående.... Og masse fødestøv sendes til de av dere som trenger det =) =) =) Vi sees vel inne på dib =)
håp_84 Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Ååå så bra at d gjekk fint og heldige du:)jeg har 17 dager igjen i dag og er veldig klar for å få ut denne ungen!!1 man kom 21 dager før så føler nesten at jeg er på "overtid":) gratulerer så masse og kos deg!!send masse fødestøv:)
håp_84 Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Ååå så bra at d gjekk fint og heldige du:)jeg har 17 dager igjen i dag og er veldig klar for å få ut denne ungen!!1 man kom 21 dager før så føler nesten at jeg er på "overtid":) gratulerer så masse og kos deg!!send masse fødestøv:)
Ønskebaby08*12 Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 Gratulerer så mye med gutten!!
Lille Ballerina Skrevet 23. november 2011 #11 Skrevet 23. november 2011 Gratulerer så mye - jeg tenkte også på deg i dag siden jeg ikke hadde sett noen innlegg fra deg - og du har jo vært så aktiv her inne og virkelig ønsket at mini skulle komme en stund Håper jeg er like heldig, 20 dager igjen, og fikk 17 dager før sist. Er også veldig klar nå kjenner jeg!
MetteSK Skrevet 23. november 2011 #12 Skrevet 23. november 2011 Gratulerer!! tenkte også på deg når jeg ikke så noen innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå