magegullet Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Eller er jeg helt på jordet? Jeg syns det er en nydelig vogn og vi har vel egentlig bestilt den også for sambo ville gjerne ha denne.. Er blått fortsatt veldig gutt eller hva mener dere? Passer denne vogna til ei lita frøken? Legger ved en link; http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/City_Cross-565.html
1+1 blir 3 Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Syntes den var fin jeg, og absolutt ikke for "guttete". Støtter deg dessuten fullt i å la mannen være med å velge, han skal jo også ut å trille på den lille;) jeg har gjort det meste av innkjøpene, så de få områdene hvor mannen har hatt meninger/ønsker har jeg latt veie tungt, som vognvalg og stelleveske, noe jo han også skal bruke en del! Vi har endt opp med emmaljunga nitro city i fargen beige flowers, kan sikkert oppfattes som litt "jentete", selv om vi venter gutt. Men det var den vi syntes var finest begge to, og vi tenker jo å bruke den til nestemann også, kanskje blir det en jente da?
magegullet Skrevet 23. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2011 Ja, det er det jeg har tenkt også.. For han har ikke hatt så mye meninger generellt om hverken navn eller annet utstyr så det var egentlig en liten lettelse da han sa at "den vil jeg ha" Beige flowers har jeg også sett på, jeg syns den er nydelig.. De har vel tenkt at det skal være mulig å bruke alle fargekombinasjonene til både gutt og jente tenker jeg Vi har valgt den creme leatherette på bagen.. Også er det jo sant det du sier at det kan jo være det kommer en nr 2 i annet kjønn
RockMama Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Fin vogn det Jeg er ikke så opptatt av fargekoder heller da.. skal kjøpe rød bilstol til lillegutt i magen - bare fordi den var den fineste! Baby bryr seg ikke, men det gjør jeg! Det jeg derimot IKKE bryr meg om, er hva folk på butikken etc. tror om kjønnet til barnet mitt. Folk jeg kjenner vet det er en gutt, uansett om han er grønn, rød eller brun (for jeg liker egentlig ikke blå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå