**Cayenne** Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 (På besøk fra Bli gravid, altså Min mann har litt vanskelig for å slutte med dette siden han jobber svært mye, så da lurer jeg på om noen har erfaring med at dette går greit?! Eventuelt at det ikke gikk så greit! Setter stor pris på svar!
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Tror ikke det har hatt noe med mine svangerskap å gjøre. Mannen jobber kun fra laptop (men han har den siste tiden sittet med sånn vifte under så det ikke blir så varmt). Brukte 18 pp på førstemann og bare 5 pp på andremann.
RockMama Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Altså, førstemann - ingen prøveperioder (ikke planlagt) Andremann - satt på første PP. Knallflaks.
manne86 Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 jeg bel gravid på 1.forsøk begge gangene og jeg har en mann som sitter å ser filmer med pcen på fanget. det vil si mange timer av gangen!! Har IKKE skadet han hvertfall
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 1, mann 1.forsøk 2. mann 2. forsøk 3. mann 3. forsøk og laptoppen BOR på fanget til gubben....
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 vi hadde ikke laptop hjemme da de andre ble laget, men denne ble til på 1. forsøk...
**Cayenne** Skrevet 24. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2011 Tusen takk for svar, jenter! :-)
Happy H Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 Ingen problem;) e gift m ein "datamann" som har hatt laptopen på fanget i årevis! To første svangerskap gravid på 3proveperiode. Denne gangen gravid på første forsøk:)
MammaMø med to små Skrevet 24. november 2011 #12 Skrevet 24. november 2011 Sambo sitter med pc i fanget ganske mye, og her satt begge to på første forsøk:)
litekreativtbrukernavn Skrevet 24. november 2011 #13 Skrevet 24. november 2011 Min mann har vært data-nærd siden han var 9år gammel, og jobber i dag med IT...Tenk all den stråling han har vært utsatt for Og ja, jeg tenkte faktisk tanken når vi prøvde å bli gravide... Men ble gravid etter 9pp (jeg har endometeriose, og det hadde nok sitt å si), er nå i uke22, og alt bra så langt Selv bruker jeg "belly armor" når jeg sitter med laptoppen på fanget (fåes på internett eller også på "enklere liv") just in case...man vet jo aldri http://www.bellyarmor.com/
litekreativtbrukernavn Skrevet 24. november 2011 #14 Skrevet 24. november 2011 Min mann har vært data-nærd siden han var 9år gammel, og jobber i dag med IT...Tenk all den stråling han har vært utsatt for Og ja, jeg tenkte faktisk tanken når vi prøvde å bli gravide... Men ble gravid etter 9pp (jeg har endometeriose, og det hadde nok sitt å si), er nå i uke22, og alt bra så langt Selv bruker jeg "belly armor" når jeg sitter med laptoppen på fanget (fåes på internett eller også på "enklere liv") just in case...man vet jo aldri http://www.bellyarmor.com/
Blåbærmuffins Skrevet 25. november 2011 #15 Skrevet 25. november 2011 Jada, han går med mobilen i lomma og. Slet litt med å bli gravid, men ikke pga han. Sæden var tipp-topp )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå