Gå til innhold

Noen som har blitt gravide selv om mannen sitter mye med laptopen på fanget???

Anbefalte innlegg

(På besøk fra Bli gravid, altså:) Min mann har litt vanskelig for å slutte med dette siden han jobber svært mye, så da lurer jeg på om noen har erfaring med at dette går greit?! Eventuelt at det ikke gikk så greit!

Setter stor pris på svar!

Fortsetter under...

Hei!

Jeg anbefaler nettsidene til Folkets strålevern, der står det masse om helse og stråling, også iforhold til sædkvalitet. Det er studier som tyder på at sædkvaliteten blir påvirket av stråling fra mobiltelefonen (mobil i lomma), så da tenker jeg at det overhode ikke er bra med pc på fanget. Kan han ikke slutte med det? Etter at jeg fortalte om dette til kjæresten min, begynte han å enten ha pc på bordet, eller foran seg (liggende i seng/sofa). Og mobilen skal ikke i bukselomma;-)

Min mann har også data'n mye på fanget, ca 2 timer hver ettermiddag/kveld, til sammen.... Går også med telefonen i lomma.

Jeg er gravid nå, så noen svømmere har da kommet dit de skulle! ;p

Annonse

Det er ikke den (omtrent ikke-eksisterende) strålingen fra PC som er farlig, det er varmen. Med PC på fanget, blir skrittet oppvarmet noe veldig fra batteriet, og det er ikke bra.

Dette stråle hysteriet tar jo helt overhånd. Strålingen på jorden er høyere enn den fra en PC.

http://www.lommelegen.no/839093/straaling-fra-baerbar-pc-paa-fanget

Jordstråling er naturlig i jordkloden, og er noe annet enn stråling fra mobiler, mobilmaster, tetranett/nødnett og internett. Det er ikke bare ikke-ioniserende/stråling som fører til en biologisk oppvarming som er skaldelig, men den store belastningen vi alle (i større eller mindre grad) er utsatt for - hver dag, hele tiden. Andre land i Europa opererer med helt andre grenseverdier enn statens strålevern i Norge. Og flere og flere mennesker blir dårlige av stålingen er til lands, selvom statens strålevern ikke ser at det går ann. Årsaken til det, er at strålingen her i lander er lavere enn grenseverdien som er satt, men grenseverdiene er veldig høye i forhold til andre land.

Bra svart Aprilvic.

Det er utrolig mye som vi ikke blir opplyst om. Og som Folkets Stråleværn sider : Det du ikke vet har du vondt av.

Er ikke ett negativt menneske, men bruker sunn fornuft. Ser ifh til hvor langt andre land har kommet i denne saken, and verdier og lovverk - ligger Norge LANGT etter.

Når det kommer til å beskytte våre kjære små - er kun det beste godt nok.

Det er vi som er mobilgenerasjonen -bivikningene av det har vi ikke sett ennå...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...