Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle høre om noen visste hvor lang tid en må vente med fryseforsøk etter at forsøket ble avbrutt etter egguthenting pga overstimulering :) Kan jeg være så heldig å få starte når jeg nå får mensen på et par uker, eller må jeg vente en syklus til før jeg går igang? :)

Fortsetter under...

Har ingen fasit på det jeg, men 2 venninner av meg ble overstimulerte.. Ene måtte vente 3 mnd ( kan være pga at det var sommeren da) og den andre fikk innsetting på neste mens..

Vi skal på fryseforsøk nå ( søskenforsøk) og skulle egentlig ha innsetting siste uka i oktober, men ble overmoden.. Og de ville at jeg skulle ha en skikkelig mens før vi prøvde på igjen.. så ble ingen ting nå i november, men håper på innsetting i desember..

hvilken sykehus holder du til på? Ta en telefon inn i morgen og spørr, så får du svar med en gang.. :)

Jeg holder til på St. Olavs. Skal spørre dem i morgen, jeg. De skal ringe meg for å fortelle hvor mange egg som har overlevd natten, og kan fryses ned. (Hadde egguttak i går.)

Lykke til med innsetting i desember :)

Vi holder også til på St.Olav. De er somregel veldig flinke med info.. hvis man spørr etter info da. :)

Håper egene dine var bra og at de kan fryses ned, og håper du også kan få innsetting i desember.. Men kan være mulighet for at du ikke rekker det da i desember.. Jeg fikk beskjed om at jeg kun sku få innsetting hvis jeg fikk mens før 4 desember.. så lenge innsettingen er på dag 16 el 17.. så jeg bare håper og ber om at jeg får mens iløpet av neste uke. :)

masse lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...