Gå til innhold

Neeei, nå ble jeg skikkelig lei meg!! Har fått guttene mine til å male på kopper med keramikk maling

Anbefalte innlegg

Skrevet

de har lufttørka og nå har jeg hatt de i ovnen, og da forsvant så mye av fargene!!!! :(:(:( den fine blåfargen og den fine lillafargen ble bare helt rar og stygg!!!! Hva har skjedd?? har jeg hatt de for lenge i ovnen?? ÅÅÅh, de nydelige koppene til så mange, har blitt så tamme og ufine :((((

Skrevet

du skal jo ikke bruke kjeramikkmaling men glassmaling om det er på "ferdige" kopper.

Skrevet

det står på pakken at det går...

Skrevet

Jeg har vært på et sted hvor man maler på krus o.l. Der sa hun som jobbet der at fargen ble annerledes etter brenning og svakere. Vi måtte ha mange lag med maling for å få sterke farger. Tror vi malte tre strøk... Kanskje det som har skjedd, hvis ungene bare malte ett strøk?

Skrevet

Hoff, da er det det som har skjedd... for det er 1 og 3 åringen som har malt. så det er ikke akkurat mulig å be de male flere strøk :P fillern au.. de var jo såååå fine i starten, og nå ser det bare rart ut... :(

Skrevet

kjøp vanlig glassmaling i stedet, så lager dere noen nye. De endrer seg ikke nevneverdig etter å ha vært i ovnen.

Skrevet

Vi har ikke mulighet til å lage nye, ellers skulle vi gjort det, de ble jo så kjedelige uten de sterke fargene :( Maks uheldig! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...