Alvepia *happy mum* Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 LYKKELIG!!!!!!!! Det var godt å komme hjem... lite søvn i natt å masse spenning... Glad det "verste" er over nå. Nå skal jeg nyte dette meget godt videre
Gjest usababy Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Så herlig! Nyt dagene videre. :-)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Så bra :) Nå ble jeg glad :) Tenker du er i lykkelig <3 Skal selv på UL neste fredag. er da 7+2. Hvor langt er du på vei?
Alvepia *happy mum* Skrevet 23. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2011 ut fra mine beregninger er jeg 6+6 i dag, men legen mente jeg var 7+0 idag... tror ikke helt han skjønte den regningen ved ett IVF forsøk! men men... Er overlykkelig <3
Tante_Esel Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 at legen tror du er en dag lenger, er jo godt tegn, for da er reka di litt større enn den "burde" være vettu Dette lover bra!!
klarforfrys Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Gratulerer så mye! Så moro å få se. Kos deg videre.
Heira☆ Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Grtulerer så mye Alvepia! Jeg skal på ul på tirsdag. Men jeg får ikke dagene til å gå, holder på å bli gal av all denna ventinga!! Ser virkelig frem til å få "dommen", for dette er nesten uholdbart. I dag har jeg det for meg at det ikke er noen der inne. Har nettopp tatt en test, som var klar pos. Men jeg stoler jo ikke på de heller i grunnen. Jeg stoler rett og slett ikke på noe som helst, før jeg forhåpentligvis ser det med mine egene øyne. Lettere paranoid? JA! ) Satte du inn 1 eller 2 egg?
Alvepia *happy mum* Skrevet 24. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2011 Takker så mye alle sammen Heira: Satte inn 1 egg, var ferskforsøk dette. Jeg skjønner tanken din MEGET godt... Sånn har det vært for meg også, og er fortsatt "redd".. Skal på ny UL den 13 des om 3 uker. MEGET SPENT. Idag var jeg på kontroll i dag hos legen å fikk de "O´STORE" grønne papirene (altså helsekortet for gravide) GJETT OM JEG FØLTE MEG MEGET GRAVID NÅR JEG GIKK UT DERifra med de i hendene og boka "til mor & far" *STOLT JA*! Foreløbi er jeg sykemeldt 1 uke av slengen pga formen ikke tilsier seg noe særlig, men hjemme nyter jeg det. Så nå håper jeg virkelig det går rette veien denne gangen. <3
Tante_Esel Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 jeg heier virkelig paa dere alle som ble gravide naa! Hjelper liksom aa se at andre faar det til alvepia jeg har virkelig troa paa deg denne gangen!! lykke til ønskerossbaby og heira maatte dere alle baere frem vakre barn helt til termin, og hold oss oppdatert underveis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå