Gå til innhold

Har i dag sett en liten reke med meget aktive hjerteslag i dag :D <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

LYKKELIG!!!!!!!!

Det var godt å komme hjem... lite søvn i natt å masse spenning... Glad det "verste" er over nå.

Nå skal jeg nyte dette meget godt videre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :):) Nå ble jeg glad :):) Tenker du er i lykkelig <3

Skal selv på UL neste fredag. er da 7+2.

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

ut fra mine beregninger er jeg 6+6 i dag, men legen mente jeg var 7+0 idag... tror ikke helt han skjønte den regningen ved ett IVF forsøk! men men...

Er overlykkelig :) <3

Skrevet

at legen tror du er en dag lenger, er jo godt tegn, for da er reka di litt større enn den "burde" være vettu ;)

Dette lover bra!!

Skrevet

Gratulerer saa mye! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Så moro å få se. :) Kos deg videre. :)

Skrevet

Grtulerer så mye Alvepia!

Jeg skal på ul på tirsdag. Men jeg får ikke dagene til å gå, holder på å bli gal av all denna ventinga!!

Ser virkelig frem til å få "dommen", for dette er nesten uholdbart. I dag har jeg det for meg at det ikke er noen der inne. Har nettopp tatt en test, som var klar pos. Men jeg stoler jo ikke på de heller i grunnen. Jeg stoler rett og slett ikke på noe som helst, før jeg forhåpentligvis ser det med mine egene øyne. Lettere paranoid? JA! :o)

Satte du inn 1 eller 2 egg?

Skrevet

Takker så mye alle sammen :)

Heira:

Satte inn 1 egg, var ferskforsøk dette.

Jeg skjønner tanken din MEGET godt... Sånn har det vært for meg også, og er fortsatt "redd".. Skal på ny UL den 13 des om 3 uker. MEGET SPENT.

Idag var jeg på kontroll i dag hos legen å fikk de "O´STORE" grønne papirene (altså helsekortet for gravide) GJETT OM JEG FØLTE MEG MEGET GRAVID NÅR JEG GIKK UT DERifra med de i hendene og boka "til mor & far" *STOLT JA*! Foreløbi er jeg sykemeldt 1 uke av slengen pga formen ikke tilsier seg noe særlig, men hjemme nyter jeg det.

Så nå håper jeg virkelig det går rette veien denne gangen. <3

Skrevet

jeg heier virkelig paa dere alle som ble gravide naa! Hjelper liksom aa se at andre faar det til :)

alvepia jeg har virkelig troa paa deg denne gangen!!

lykke til ønskerossbaby og heira ;) maatte dere alle baere frem vakre barn helt til termin, og hold oss oppdatert underveis ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...