maibaby2012 Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Sitter på jobben, og sliter! Jeg er ikke sånn som dette på jobben vanligvis, men hver ettermiddag er jeg ekstremt kvalm. Det er så grusomt å være så kvalm! Er i 15 uke. Føler ikke jeg får gjort en god jobb med denne kvalmen!!
Blessing Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Off, jeg føler virkelig med deg. Jeg var ekstrem kvalm med nr en, bedre nå med nr to heldigvis. Hvis det er så ille for deg så finnes det kvalmedempende som du kan få på resept av legen din. Ikke farlige å ta. Lykke til!!!
Mammaen til Turid Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 ta kvalmestillende du får hos legen, er det verst på ettermiddagen tar du en tabl. da. hos meg var det verst på formiddagen, og når kvelden kom gikk jeg bare å la meg, så tok ingen da. (eller jeg var kvalm hele døgnet, men verst på formiddagen når jeg hadde fått våkna til..) (kan ta opptil to i døgnet - prostafen) ellers drikk mye, spis gjerne litt salt (chips, rett-i-koppen osv..), det hjalp ihvertfall meg litt (men unngå dersom blodtrykket ditt er for høyt..) Sov og hvil deg, få evt. en sykemelding dersom du føler behov for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå