2011ee Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Sist mens var 28/10, eggløsning 11/11.. Begynte å blø 10 dg etter eggløsning, for to dager siden.. Venter jo ikke Ikm før fredag. Har endel murringer/stikninger, sålurer derfor på om jeg kan gravid selv om jeg blør? Har to fra før, men husker ikke hvordan det var da!Blør bittelitt enda. Det har vært litt mindre enn en vanlig mens for meg siden mandag. Trenger jeg å ta en test rundt ikm tiden, eller hva tror dere?
Grynet:) Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Kan jo hende det var en festeblødning Det er jo midt i tidsperioden for når det kan skje.
2011ee Skrevet 23. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2011 Tenkte på det, men er nesten som en vanlig mens..kan man blø sånn ved festeblødning?? Pleier å få migrene ett par dager før ikm, men har ikke hatt det denne gangen.
Grynet:) Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 For meg var det bare bittelitt og det er det eneste jeg kjenner til. Kanskje noen annen vet? Burde byttet nick selv, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå