SmulaS Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Tenkte at jeg ikke skulle lete etter symptomer og tenke så mye denne mnd, men kjenner allerede nå, ved eggløsning, at det blir umulig. Så da opprettet jeg denne dagboktråden i steden, så jeg får skravlet det ut ;-) EL er i morgen etter mine beregninger, men har litt ustabile sykluser så har lagt inn aksjer helt siden TR. Likeve kjenner jeg noe er på gang i magen nå og føler beregningen kan ha stemt. Skal løpe hjem fra jobb i ettermiddag, for å forføre min kjære ;-) Og så kommer jeg til å oppdatere tingenes tilstand her de neste to ukene. Frivillig lesning, men jeg må bare få ut maset!!! Lykke til alle sammen ;-)
SmulaS Skrevet 24. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2011 I dag har jeg EL!!! Hurra, har aldri vært noe særlig bevisst meg selv på denne måten, men i forhold til forrige syklus har jeg vært veldig sikker på at EL skal komme i dag. Selv om jeg jo var helt sikker på at kroppen min ikke var til å stole på... Men det er den-og det er jo så gøy. Kjente allerede på mandag at magen ble aktiv og at noe var på gang og det tok seg opp helt til i går. Har aldri vært noen tappetafser, men prøvd meg litt de siste dagene og i dag fikk jeg el-slim... Og det var som å vinne i lotto. Ser liksom for meg at det faktisk kan funke denne mnd da, siden jeg helt garatert treffer. Har vært en stund uten prevensjon, men liksom ikke prøvd. Hadde vår første pp sist, men da hadde jeg ikke kontroll på syklusen. Likevel vært litt bekymret for om jeg har eggløsning siden jeg ikke har beskyttet meg på lenge og har lang syklus- 39. dager. MEN ALT VIRKER OK La inn noen aksjer i går kveld (og mandag og søndag, men det var sikkert litt tidlig) og så blir det garantert noe i kveld og sikkert i morgen og lørdag også. Så nå er humøret på topp Smiler fra øre til øre... Da er det bare i begynne å telle ned til 8. des
SmulaS Skrevet 25. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2011 DPO 1- Føles nesten litt som om jeg har EL fortsatt- ihvertfall har jeg hatt ganske vondt i magen i kveld. Men likevel har jeg ikke EL-slim lenger og tenker at det kanskje bare er litt etterdønninger. Uansett har nedtellingen begynt, merker at jeg er positiv og rolig. Er liksom ikke så mye mer enn det å melde. Livet er bra, drikker jule-te og slapper av med min kjære <3
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 <3 du har fått en leser av "lille DPO-dagbok" gratulerer med el treff send den gjerne videre ha en fortreffelig helg
SmulaS Skrevet 25. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2011 Jaaa, så bra!! Merker allerede at det er deilig å skrive ned dag for dag, vurderte å skrive det på pcen bare, men kanskje kanskje kan noen få noe ut av å lese. Har du hatt EL enda denne perioden? Ha en kjempebra helg du også.... Ser du har prøvd lenge.... skal sende deg gode tanker
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 fortsett å skriv her er litt koselig og spennende å lese andre sine erfaringer og opplevelser (hvis enn kan si det sann) nei,venter enda. Håper den kommer i løpet av ett par dager tusen takk for gode tanker, skal krysse fingrene for deg
SmulaS Skrevet 27. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2011 DPO 3 Som jeg skrev på fredag hadde jeg ganske vondt i magen, en konsentrert smerte nede til venstre i magen. Dette fortsatte i går også, ikke konstant altså, men kom tilbake med jevne mellomrom. Egentlig er det ikke sikkert jeg hadde tenkt så nøye over disse smertene hvis det ikke hadde vært for at vi er prøvere, for de minnet ganske mye om mensensmerter. Og kan likegodt ha med en helt vanlig eggløsning å gjøre, men de var nå hvertfall der. I dag har de vært mye bedre. Har egentlig følt meg i toppform hele dagen. Det liker vi Nyt innspurten av helgen alle sammen
SmulaS Skrevet 29. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2011 DPO 5 Natt til i går drømte jeg at jeg fikk en baby <3 utrolig virkelig drøm, kjente nesten babylukten fortsatt da jeg våknet. Tar det ikke som noe symptom, det synes jeg virker litt for søkt, MEN tar det som et tegn på at jeg virkelig er klar for å få barn. Det liker jeg Men ja- symptomjakten har startet og eskalert. Jeg er jo enda mer gal enn sist mnd - føler så mye rart- Gårsdagen startet med en merkelig smerte i lysken ved bevegelse og dette har fortsatt. Nå i kveld har det også flyttet seg til det andre beinet. Hvis jeg sitter stille så merker jeg ingenting, men når jeg går så iler det gjennom lysken på en måte. Hadde tenkt å trene i dag, det måtte jeg droppe. I tillegg har jeg hatt leamus i det ene låret i over et døgn, ikke hele tiden, men hvertfall hver time... Det er noe med lårene mine altså Samboeren min har ved flere anledninger påpekt at jeg er veldig varm, men jeg føler meg helt fin sånnsett. I kveld har jeg også fått en merkelig stram følelse nederst i magen på høyre side, rett over der lyskeproblemene startet. Ikke vondt, bare kjenner det hele tiden. Ellers har jeg mye utflod og luft i magen, men begge disse kan ha sine helt naturlige årsaker... Men utfloden er tykkere enn vanlig. Selv om det ikke virker sånn med tanke på alt jeg har klart å føle siden EL, så er jeg ganske rolig og glad. Det er deilig det <3
SmulaS Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2011 DPO 9 Smertene i lysken flyttet seg i går til nedre delen av magen og korsryggen, har i perioder vært ganske vondt. Sånn at folk på jobben har sett at jeg har vondt og kommentert det. Ei kollega mente det minnet om bekkenløsning, så jeg måtte jo rett hjem å google. Og beskrivelsene stemmer på en prikk, bortsett fra at jeg ikke har uutholdelig vondt da, mer sterkt ubehagelig. Men likevel ikke kommet noe lenger i den konklusjonen. Uansett så har dette roet seg litt ned nå, heldigvis. Men har hatt en stram følelse i magen i hele går og i dag og vært mer eller mindre sikker å at noe er på gang. Helt til jeg plutselig ikke kjenner noe i kveld. Ikke det at det betyr noe heller... haha. FORVIRRA!! Gått fra å være positiv til å bli usikker. Det som er bra er at jeg ikke oppdaterer her hver dag da. Hadde nesten forventet at jeg kom til å skrive her mange ganger om dagen.
SmulaS Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2011 Er forresten DPO 7- vet ikke hvorfor jeg skrev feil engang, håper at tiden flyr av gårde
Forsvarsfrue^^ Skrevet 5. desember 2011 #11 Skrevet 5. desember 2011 Hvordan går det med deg Lille2012? Når er ikm hos deg? Ser fram til oppdatering
SmulaS Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 6. desember 2011 Åh, så koselig! Jeg ble så nervøs av å skrive, for syptomene forsvant litt. Dvs jeg fikk kjemepvonde pupper som varte en dag og så var alt bedre etterpå. Nå er jeg bare støl i magen og det kan komme av trening. I tillegg mensensmerter i går, dårlig tegn. Men ingen spotting enda. Ikm på torsdag. Tok en negativ test natt til i går, vurderer å teste i morgen, for da har både jeg og samboeren fri på formiddagen. Men bør nok egentlig vente ;-) ikke så lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå