Gå til innhold

Uvirkelig at dette skjer...

Life sucks

Anbefalte innlegg

Vi var på ul forrige onsdag og fikk indikasjoner på at noe var galt med babyen. Var på ny ul i går og det gikk som vi fryktet, fikk diagnosen bekreftet:( Lille gutten i magen har ryggmargsbrokk, vannhode og noe feil med lillehjernen...Er en alvorlig diagnose og utfallet er usikkert, men uansett blir det 100% pleietrengende...Med så dystre utsikter, så ble vi "rådet" til å avbryte svangerskapet. Vi har tatt den tunge avgjørelsen med å følge rådet, så nå har vi en forferdelig tid i møte. Fikk med en tablett fra sykehuset som jeg nå har tatt og vi blir innlagt på fredag for å føde normalt...Kan ikke forberede oss på noe sånt, det er helt umenneskelig å gjennomgå...

Er 20 uker på vei:( Så vil jo se ut som en liten baby:( Har bestemt oss for å se den lille, men det kommer til å bli kjempetøft psykisk. Så blir babyen lagt i en urne på en minnelund...

Gav dere barnet noe navn?

Hadde ikke vi hatt en liten gutt på 1 år fra før, så hadde jeg lagt meg under dynen og aldri stått opp igjen...:(

Fortsetter under...

Huff så trasig.. Dette er nok det verste vi kan oppleve som gravid, men dessverre så skjedde det deg - og det samme skjedde med meg 7.september i år. (Du kan lese min historie som et svar på et innlegg fra oktober e.l)

Babyen er og ser ut som en bitteliten baby. Vår ble også født i uke 20. Han var ca 250 gr og rundt 20-25 cm lang. Tror det er viktig og riktig at vi må føde disse små, men det er fryltelig tungt og hjerteskjærende..

Vi valgte minnelund for vår lille gutt, ga han ikke navn. Han er vår lille gutt og vår lille engel. Storesøsteren på 5 år kaller han for lillebror eller lilleengelen. Fikk snakke med sosionom på sykehuset som støttet oss veldig i valgene våre, og det var godt å høre fra en erfaren person at ingenting er rett eller galt i en slik situasjon - dere er nødt til å gjøre det som er rett for dere.

Ønsker dere lykke til med morgendagen, og med alle tunge og vanskelige dager som kommer. Gråt alle tårene dere har behov for å gråte, etterhvert kommer tårene sjeldnere - men sorgen tar tid..

Store klemmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...