maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Her kjenner jeg hikkinga ganske langt oppe,kan det tyde på sete-tverrleie kanskje? Lille lå med hodet ned på forrige kontroll for to uker siden,skal på ny neste uke. Er i uke 34 og annengangs,så har vel tid og turne litt rundt enda:)
1+1 blir 3 Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Jeg kjenner hovedsaklig hikking helt nederst i magen, nermest som leamus i endetarmen og over blæra. Men mini hikker til tider så sterkt at jeg kjenner det i hele magen, også på toppen opp mot ribbeina. Ligger i hodeleie, ikke helt festet, men godt plantet i bekkenet, og har nok ligget slik i mange uker, mye knuffing og spark øverst i magen. Det sies jo at hikke på undersiden av navlen gjerne tyder på hodeleie. men er uansett ikke noe å stresse med for deg enda. Legen min ville ikke kjenne bevisst etter leie før i uke 36, da mini likevel kunne snu seg mye frem til da.
Underveis --> Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 har akkurat ramlet inn i uke 30 og her kjenner jeg hikking litt over alt ;-) Han hikker ikke like tydelig som 1. mann, så det er litt svakere enn jeg husker fra den gang. Her ligger Micro'n med hodet ned og ryggen relativt stabilt til venstre. Klarer å kjenne leie selv, så derfor vet jeg stort sett hvordan han ligger til enhver tid ;-)
Mamma til prins 2012 Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Jeg kjenner hikking midt på høyre side av magen og babyen min ligger med hodet godt plantet laaangt nede i bekkenet. Så kjenner hikkinga der han har magen/rompa tenker jeg
*Miss Flua* Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Jeg kjenner hikkinga mest på sida oppe ved ribbeina. Ligger i seteleie.
Isabelita<3 Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Jeg kjenner hikking nederst i magen,og hodet ligger ned i bekkenet men ikke festet helt enda. Er 36+2
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Er 29 uker og lillemor har ligget i hodeleie siden uke 22 ca. Så her kjennes hikkingen helt nederst i magen/bekkenet. Kjenner også mye armer der nede som dras rundt om beina er litt overalt, men hun liker,best å sparke under ribbeina eller i siden
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Kjenner det helt nederst i magen og på blæra, nesten litt ubehagelig til tider. Er i uke 36, og h*n ligger i hodeleie godt nede i bekkenet.
*Lissja* Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 Min lille har snudd seg fra hode - sete - hode - sete osv noen ganger nå pga mye fostervann.. jeg har kjent hikke både langt nede og langt oppe, samt på midten. Nå på torsdag da de tok ul hadde han nettopp hikket langt nede, men gutten lå godt plantet med rumpa nedi bekkenet. Så tror det varierer hvor hikkingen kjennes jeg og at det er vanskelig å sammenligne dette med hvilket leie barnet ligger i.
Lille Ballerina Skrevet 23. november 2011 #11 Skrevet 23. november 2011 Her hikker det på venstre side helt ned mot bekkenet. Mini ligger med hodet ned, men ikke festet. Er i uke 38
desemberbarn-11- Skrevet 23. november 2011 #12 Skrevet 23. november 2011 frøkna mi hikke ganske my, å da riste hele magen.. hu ligg i hodeleie, m hode festa.. e forresten 38 + 6 idag.. (snart i mål!)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 23. november 2011 #13 Skrevet 23. november 2011 jeg er 33+6 og kjenner hikkingen til lillegutt over hele magen, han turner rundt der og er i tverr, sete og hodeleie i løpet av en dag*mumle* er 3. gangs så han har meget god plass inni der;o)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. november 2011 #14 Skrevet 23. november 2011 Kjenner hikking helt nede i magen, jenten ligger i hodeleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå