BettaBett Skrevet 26. november 2011 #26 Skrevet 26. november 2011 Grattis!! Synest den testen så nokså tydelig ut jeg!
LillL Skrevet 26. november 2011 #27 Skrevet 26. november 2011 8>♥(¯`°•.¸IKM uke 48¸.•°´¯)♥<8 Mandag: Tirsdag: Onsdag: Torsdag: Myrsnuppe LillL Fredag: Chamira - IKM på onsdag men skal vente til fredag. Lørdag: Søndag: 8>♥(¯`°•.¸Gravid¸.•°´¯)♥<8 Myrsnuppe (kaaaanskje)
BettaBett Skrevet 26. november 2011 #28 Skrevet 26. november 2011 8>♥(¯`°•.¸IKM uke 48¸.•°´¯)♥<8 Mandag: Tirsdag: Onsdag: Torsdag: Myrsnuppe Fredag: Chamira - IKM på onsdag men skal vente til fredag. Lørdag: Lyst på et lite gull igjen <3 Søndag: 8>♥(¯`°•.¸Gravid¸.•°´¯)♥<8 My rsnuppe (kaaaanskje) Myrsnuppe2pp
Grynet:) Skrevet 26. november 2011 Forfatter #29 Skrevet 26. november 2011 Myrsnuppe! 5 dager kan svømmerne leve, men det har jo noen andre fortalt allerede. Så spennende - jeg skal se på testen jeg og! Jeg testet positivt på eggløsningstest lørdag 19.11. Vil det si at jeg er IKM lørdag eller søndag? Det var med clear blue. Noen som vet? Jeg koser meg et glass gran reserva rødvin, en malbec fra Argentina. Det er ingen vits å spare på den gode vinen, for om jeg blir gravid må jeg jo slutte med sånt.
Grynet:) Skrevet 26. november 2011 Forfatter #30 Skrevet 26. november 2011 Duuh! Selv med den oppløsning der ser jeg at det er to streker! Grattis
chamira Skrevet 26. november 2011 #31 Skrevet 26. november 2011 Jeg testet positivt med billigtest lørdag og tempen steg søndag så da hadde jeg definitivt el på lørdag... jeg har bare 10 dager lang lutealfase og det er litt trist. Vi trenger alle dagene der vi kan få. Kos deg med rødvin du!!! Rødvin er forsåvidt godt for kroppen også så det er ikke bare negativt! Jeg gjør også det.. Nå begynner jeg å bli veldig utålmodig her.. tror jeg skal se på en episode med fødeavdelingen som jeg gikk glipp av tidligere denne uka. Når det er sagt er jeg ganske happy med meg selv da jeg har laget min egen adventsstake i år.. den er ferdig nå så da kan 1.søndag i advent bare komme!!
BettaBett Skrevet 26. november 2011 #32 Skrevet 26. november 2011 Jeg testet positivt med CB fredag kveld, hele lørdag og søndag morgen.. så er litt usikker på når selve IKM-dagen er.. Er det slik at EL ikke kommer før etter testen er negativ igjen??
chamira Skrevet 26. november 2011 #33 Skrevet 26. november 2011 det tror jeg kanskje kan variere litt. Jeg tok fredag en veldig svak EL test. Lørdag ettermiddag ble den litt sterkere. Senere på lørdag kveld så fikk jeg mye EL slim og da to jeg en ny test. Denne testen var like sterk som kontrollstreken. Da var kl. 22.00. Ettermiddagen etterpå var det negativ test, men også tempøkning på morgenen. Det vil egentlig si at jeg hadde EL i løpet av natt til søndag.. maks 12 timer vil jeg anta.
manon Skrevet 27. november 2011 #34 Skrevet 27. november 2011 Mandag: Tirsdag: Onsdag: Manon Torsdag: Myrsnuppe Fredag: Chamira - IKM på onsdag men skal vente til fredag. Lørdag: Lyst på et lite gull igjen <3 Søndag: 8>♥(¯`°•.¸Gravid¸.•°´¯)♥<8 My rsnuppe (kaaaanskje) Myrsnuppe2pp Jeg tror egentlig IKM er mandag pga el kom tidligere. Men venter med å teste til onsdag som er dagen kalenderen min sier er IKM.
myrsnupp Skrevet 27. november 2011 #35 Skrevet 27. november 2011 Tok en test til i dag tidlig. Samme resultat som i går, en svak rosa strek.
Grynet:) Skrevet 27. november 2011 Forfatter #36 Skrevet 27. november 2011 Så bra! Håper det holder seg til august! Mandag: Tirsdag: Onsdag: Manon Torsdag: Myrsnuppe Fredag: Chamira - IKM på onsdag men skal vente til fredag. Lørdag: Lyst på et lite gull igjen <3 Søndag: "Lynet" 8>♥(¯`°•.¸Gravid¸.•°´¯)♥<8 My rsnuppe (kaaaanskje) Myrsnuppe2pp Jeg satte meg opp på søndag, føler jeg har helgardert meg da
chamira Skrevet 27. november 2011 #37 Skrevet 27. november 2011 ja da er det søndagsettermiddag... og vi har uka vår forran oss! Det blir en veldig spennende uke!! Heldigvis så er det hektisk og da går kanskje tiden litt kjappere. Det kjipe er at nå begynner jeg å få opp forhåpningene om at det faktisk kan være noe her.. makan.. gjør dette hver gang!! Uten at det egentlig er noe grunn til det. Jeg jobber hardt med å få ned forhåpningene nå! Alle råd mottas med takk..
Hybelkanina Skrevet 27. november 2011 #38 Skrevet 27. november 2011 Ja, så er det straks vår uke! Jeg skal selv ha mens torsdag, og regner med at den kommer som den skal. Ikke et eneste symptom på noe annet (men når det er sagt hadde jeg ingen spesielle symptomer med førstemann heller). Får bare krysse fingrene, og trøste meg med at hvis det er negativt denne måneden så blir det full fest på julebord neste helg for min del Lykke til til alle dere andre denne uken også! Mandag: Tirsdag: Onsdag: Manon Torsdag: Myrsnuppe Zebrah Fredag: Chamira - IKM på onsdag men skal vente til fredag. Lørdag: Lyst på et lite gull igjen <3 Søndag: "Lynet" 8>♥(¯`°•.¸Gravid¸.•°´¯)♥<8 My rsnuppe (kaaaanskje) Myrsnuppe2pp
Gjest Skrevet 27. november 2011 #39 Skrevet 27. november 2011 testet positivt svaaakt 9dpo med a1 test.like svakt 10 og 11 dpo med samme test og klart blått kryss i dag 12 dpo:-) gratulerer så masse til dere andre som har fått to blå!!!!
Gjest Skrevet 27. november 2011 #40 Skrevet 27. november 2011 Mandag: Tirsdag: Onsdag: Manon Torsdag: Myrsnuppe Zebrah Fredag: Chamira - IKM på onsdag men skal vente til fredag. Lørdag: Lyst på et lite gull igjen <3 Søndag: "Lynet" 8>♥(¯`°•.¸Gravid¸.•°´¯)♥<8 My rsnuppe (kaaaanskje) Myrsnuppe2pp Mommy drives an -wheeler<3
Grynet:) Skrevet 28. november 2011 Forfatter #41 Skrevet 28. november 2011 @ Mommy: Gratulerer så masse! Dere heldiggrisene.. hehe... @ Chamira: Jeg pleier prøve tenke på noe annet for å unngå å bli skuffet. Det er vel det mest ræva rådet jeg har gitt til nå her inne.. Ellers fungerer det med mareritt om natta, for så å våkne og føle seg helt tom, og flat i følelsene. Æsj.. Nei, det anbefaler jeg heller ikke. Nei, gled deg heller over det mulige. Om det ikke går så har vi neste PP. Jeg har aldri følt meg mindre gravid enn i dag, og det er på en måte greit.. Det er kun 4 uker siden jeg hadde en M.A, og om jeg må stå over denne gangen så er det kanskje det beste for kroppen. Så får det heller være at jeg ønsker meg intenst tilbake til gravideklubben - det er jo veldig vanlig. Nei, jeg gleder meg til å komme meg hjem til samboeren min. Tror kakao er veldig riktig i dag.
BelgiaBaby Skrevet 28. november 2011 #42 Skrevet 28. november 2011 Hei jenter! Da får jeg gi etter og kaste meg på denne tråden jeg også! Har jo lest og fulgt litt med på dere, men i frykt for å bli helt "opphengt" holdt meg litt utenfor. Men nå lurer jeg på om dere kanskje kan hjelpe meg litt. Jeg har IKM på onsdag, natt til torsdag etter mine beregninger. Ca midt i mellom EL og IKM begynte jeg å blø litt forsiktig. Ikke som en mens, men likevel mer enn "bare to dråper". Dette har fortsatt litt sånn av og på i en uke nå. Blør som sagt ikke mye, og stort sett bare når jeg tisser (presser). Tror dere dett kan være den berømte festeblødningen, eller varer dette for lenge? Har ogå hatt en litt pressende følelse i livmoren, og litt stikkinger. Pleier aldri blø før jeg skal ha mens, og hvertfall ikke i denne perioden her. Tok test i dag, men den viste ingenting. Men vet jo at det er tidlig å teste, er bare så nysgjerrig! Noen erfaringer??
chamira Skrevet 28. november 2011 #43 Skrevet 28. november 2011 Det kunne sikkert vært festeblødning. Det er ihvertfall ikke uvanlig å spotte i løpet av syklus. Du bør vente så lenge du klarer før du tester slik at du slipper å bli så skuffet. Vi håper og håper og det blir ikke mindre håping selv om vi tester negativt før IKM.. ihvertfall er det slik med meg:) Jeg for min del kjenner det bygger seg opp i magen nå så da er nok ikke TR langt unna. Men håpet er ikke ute før TR er her!! Med IKM på onsdag så er det et lite stykke igjen og kanskje litt for tidlig å kjenne murringene i magen. Det er for spennende!!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. november 2011 #44 Skrevet 28. november 2011 Huttetu, der kom mensen med store bokstaver gitt! Utrolig hvor paranoid man kan bli med bare en dag over hehe... Bedre lykke neste gang får vi si!
chamira Skrevet 28. november 2011 #45 Skrevet 28. november 2011 Det var synd!!! Vi får håpe det klaffer neste gang:)
LillL Skrevet 28. november 2011 #46 Skrevet 28. november 2011 Mandag: Tirsdag: Onsdag: Manon Torsdag: Myrsnuppe Zebrah LillL Fredag: Chamira - IKM på onsdag men skal vente til fredag. Lørdag: Lyst på et lite gull igjen <3 Søndag: "Lynet" 8>♥(¯`°•.¸Gravid¸.•°´¯)♥<8 My rsnuppe (kaaaanskje) Myrsnuppe2pp Mommy drives an -wheeler<3 Oj så mange gravide allere!! <3 gratulerer Her er det ikke noen særlige symptomer bortsett fra litt murring! Det kan love bra, for de siste pp har jeg hatt masse symptomer, og da kom tr eller så er det fordi jeg har "roet meg ned" denne pp. Uansett om det klaffer eller ikke har jeg hatt en mye mer behagelig periode denne gangen! På fredag hadde jeg smerter/stikk i magen, ikke lenge, bare noen få ganger. Kaaaaan det være festesmerter? Hehe dette er min 4.pp, de andre 3 gangene har tr kommet før tiden, så nå er jeg spent! Lykke til alle!
Grynet:) Skrevet 28. november 2011 Forfatter #47 Skrevet 28. november 2011 @ LillL Det er jo rett tid for feste-ting (eh. jah) iallefall.. Da jeg hadde det var det bare murring og bittelitt blod. Nå tror jeg tanta er på full fart her for min del.. merkelig.. 4+1 etter M.A, 1 uke og 2 d etter registrert eggløsning. Med godvilje kan det enda kalles spotting, men.. Tror jeg skal bruke nok av strimmeltester framover!
Grynet:) Skrevet 28. november 2011 Forfatter #48 Skrevet 28. november 2011 @ BelgiaBaby: Opphengt.. hææ? Skjønner selvfølgelig akkurat hva du mener. Jeg hadde lenge klart å gå uten å åpne strikketråden, men DEN var spennende, den
Magica-von-Tryll Skrevet 29. november 2011 #49 Skrevet 29. november 2011 Mandag: Tirsdag: Onsdag: Manon Torsdag: Myrsnuppe Zebrah LillL Fredag: Chamira - IKM på onsdag men skal vente til fredag. Lørdag: Lyst på et lite gull igjen <3 Søndag: "Lynet" 8>♥(¯`°•.¸Gravid¸.•°´¯)♥<8 My rsnuppe (kaaaanskje) Myrsnuppe2pp Mommy drives an -wheeler<3 Magica-Von-Tryll
Magica-von-Tryll Skrevet 29. november 2011 #50 Skrevet 29. november 2011 Jippi!!! Da klaffet det for oss denne måneden. Tok en test i morges og det var to tydelige streker. ) Skal kjøpe test med ukeindikator sånn for sikkerhets skyld. Hadde en forsinket kort mens forrige gang, så må forsikre meg om at jeg ikke er lenger på vei enn jeg tror. Hadde ikke andre symptomer enn ømme bryst som startet noen dager før IKM. Noen kviser, men det har jeg også hatt tidligere uka før mens. Begynte å ane lunta i helga, da følte jeg rett og slett på meg at det var noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå