Gå til innhold

Sliter med innlogging på Nordeabank. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si at jeg syns dette suger balle.

Jeg sliter (slet også fra min gamle pc) og mannen min sliter fra sin mac. Ligger det en forbannelse over huset her eller ER innloggingen til den banken så ustabil?

Hatt Nordea siden i sommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt Nordea i over 10 år og hatt nettbank siden nettbanken kom. Kan telle på en hånd de gangene jeg har hatt problemer med å logge inn.

Skrevet

Så fint for deg :o)

Syns det er litt rart siden vi har forsøkt fra tre forskjellige maskiner i huset...

Skrevet

Nettbankserveren til Nordea er den atørste drittserveren! sikker på at den er fra 80-tallet!

Skrevet

Har hatt problemer med å komme inn mange ganger. Når jeg da har kommet inn, er det ikke alltid det har vært så enkelt å betale regninger eller å se på kontobevegelser. Det er den nettbanken jeg har hatt størst problemer med. ( Har og brukt Dnbnor og Postbanken)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har aldri opplevd problemer med å logge inn eller å betale regninger i nettbanken

Skrevet

jeg har hatt problemer med innlogging de to siste dagene.

du er ikke alene. har ikke hvert kunde der lenge, og har hatt problemer flere ganger med og logge inn

Skrevet

Vet vi også bruker denne banken på jobben og husker vel vagt at regnskapsfører har slitt litt (er i permisjon nå så jeg har bare lagt all jobb bak meg for en stund). Tolker det dithen at Nordea bank ikke er bedre enn noen andre banker.

Takk for svar alle:o)

HI

Skrevet

Eh... nullstille Safari var jo ingen du idé akkurat... eh...

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...