Gå til innhold

Noen som kan se? Ser tilbake :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ms. Muffins

Hei Tyrjenta! :)

Jeg føler meg litt yr og glad når jeg ser på deg. Litt sånn sommerlig følelse. Kanskje du gleder deg til noe? Skjer det noe i sommer?

Jeg er ikke så flink til å fastsette når man blir gravid, men ser en gutt på deg, det er jeg ganske sikker på.

Klem fra

Nei, ingen planer til sommeren, eneste at om jeg er gravid jeg får termin i en sommer mnd :))

Alle som harbsett på meg har sett gutt, ikke en eneste som har sagt jente, så begynner å bli ganske sikker selv at detnblir det når den tid kommer :P

Jeg føler at du er gravid eller blir det snart jeg. Blir også glad når jeg ser på deg, så du har noe veldig positivt i vente... Føler mye lykke på deg her. Deilig:) Jeg lurer på kjønn og om du ser noe ang fødselen min, har hatt to styrtfødsler tidligere, og noen uker før termin....

Termin 30.04

Født 01.10.83

Annonse

Er nok ikke fysisk gravid enda om jeg blir det denne pp, så hååper :) denne gangen satt iallefall støtet på el dagen ;)) har hatt litt problem med det de siste fungerende pp, siden sambo jobber til forskjellige og uventede tider :/

Hååper i allefall at den sitter :))

Jeg får opp fødsel rundt 18 april, så ikke så lenge før..

Fødselen får ikke jeg noe spess innpå nå :)

Takk for at du så på meg :) da er dere tre stk i dag som har fått og positiv, glad og yrende følelse på meg :))) håper så inderlig :)

Hei!

Jeg ble skikkelig skjelven når jeg ser på deg, pulsen stiger og jeg får en kjempe deilig følelse over meg. Dette har jeg ikke opplevd før. Så jeg sitter bare her og smiler for meg selv :)

Jeg får opp noe på nyåret, mulig det er da du blir gravid.

Håper jeg tar feil, og at det har klaffet.

Ser du når jeg blir gravid, eller noe annet spennende?

040691

Annonse

Hva er det med dere da??:P alle får inn glad, yr, osv.. Hmm, spennende :)) får bare vente i 1 uke til før jeg tester da.. Eller neste mandag blir det vell :P

Får opp mars på deg, men usikker på om det blir fødsel eller da du blir gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...