Gå til innhold

gravid for første gang - termin 3 august.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så bra! gratulerer! :)

Kansje du bare har bygget opp mye hcg hormon eller kansje det er 2 inni der siden du testet positivt så tidlig? ;)

Trenger ikke være uvanelig det! :) det kan bare være at du var heldig med testen og :)

Men uansett Gratulerer :)

Testa selv positivt for 3 dager sia 2 dager for mensdato:) dette blir min andre :)

Gratulerer så mye! Det samme skjedde med meg, så det går nok fint an :). Etter å ha testet med billig-strips med svake streker i tre dager, testet jeg i dag postivt med CBD, og der sto det GRAVID - hurra!! Har også prøvd en liten stund (7-8 mnd), og begynte å bli redd for at dette ikke skulle gå så lett, men så gikk det bra til slutt :) (krysser fingrene...) Har samme termindato som deg, så det er jo litt morsomt. Hvordan føler du deg?

Takk!:)

Joda, var bare litt rart å teste positivt så tidlig, og jeg må si det holder masse med bare 1 ;) hehe :P

I følge terminkalkulatoren er jeg nå 4+1, så det er jo veeeldig ferskt enda, selv om jeg har visst det ei uke allerede:P Vanskelig å holde hemmelig!

Formen er fin den...eneste jeg kjenner noe til er menssmerter, og tidvise kramper i magen kjennes det ut som..også blir jeg akutt sulten ca hver 3 time :P

testet med billigstrips gaaanske mange gang. vanskelig å tro på syns jeg. så kjøpte cb digital og der sto det svart p hvitt. vanskelig å ikke tro det da:)

Vi har prøvd iherdig i ca 9 mnd, og denne mnd gikk jeg så langt som å snakke med en lege om utredning :P Mer som det hjalp på, gitt:P

Noen flere med termin i begynnelsen av august ?

Annonse

Hei! Har også termin 31/7 eller 01/08, litt forskjellig, i og med vi måtte ha noe hjelp så er det litt usikkert med tanke på 1 ste mensdag og befruktning. Vi satte eggløsningssprøyte, full klaff på 1 ste forsøk med hormonsprøyter :) (Etter å ha prøvd i 1,5 år....)

Så i følge termin kalkulatoren er jeg 5+3, blir litt forvirra av at jeg er inne i min 6. uke da... mye rart man må sette seg inn i ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...