2 tette og 1 badehette Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Er det noen som har hatt det i andre svangerskap? Lurer litt på hva jeg gjør når jeg ikke kan ha piercingen lengre? Går det an å sette inn en ny med lang stang? Finnes det "gravidmagepiercing"?
kristin87 Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 jeg tok den ut når jeg begynte å få mage ved forrige svangerskap, og denne gangen med en gang jeg fikk vite at jeg er gravid. tar bare på nytt etterpå, det gjorde jeg sist. ser ikke akkurat pent ut med stor gravid-mage og peircing, synes nå jeg!
BettyBoob Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 forige gang tok jed den bare ut når magen ble for stram, husker ikke når - det kjente jeg bare. Satt den inn igjen 2 dager etter fødsel Planer om å gjøre det samme nå, er i uke 26 - men trenger ikke ta den ut helt enda. Bare å t den ut, får ikke ha den der under fødsel uansett i tilfelle skutt KS og da må alt av smykker bort pga infeksjonsfare.
Fgf februar 12 Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Det finnes gravide piercinger. Kjøpte på en dansk nettside. Men jeg har omtrent ikke brukt den, den ble for lang rett og slett. ( tøyelig i plast) jeg tok ut piercingen, da den føltes for stram, har holdt åpent hullet ved å stikke en piercing gjennom en gan i blandt. Så langt ingen problem, tenker jeg setter den i noen dager etter fødsel..... Kan finne nettsiden til deg om du vil,,,,men funket ikke for meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå