Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 700 kr for middag her, så kommer drikke + reise (taxi ca. 3 mil) I tillegg. Var ikke 700kr fr en ribbebuffet ganske dyrt? Ikke noe show eller noe inkludert.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Ingenting, transport og hotellovernatting inkludert, lunsj og 3 retters middag, underholdning, drikkebonger, i tillegg så får de som deltar på sin fridag, avspasering til gode =) Slå den du, godt å være ansatt i staten ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Ingenting! Vi får velkomstgløgg, koldtbord, julematbufet, dessertbufet, drikke til maten, cognag/likør til kaffen og 3 drikkebonger. Vil vi ha flere drinker betaler vi selv da.. Jobber i det private.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Jobber i det offentlige. Middagen koster 5-600,- m 2 glass øl eller vin, og 300,- om du som meg, ikke skal ha med alkohol. Reise til hotellet det holdes ordner man selv.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Jobber også i Staten. Har fått en god deal siden en kollega har bekjente på et hotell. Vi betaler 250,- for maten inkl. en til to enheter drikke, pluss 250,- for overnatting for de som måtte ønske det. Det er billig
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 I min jobb betaler vi ikke noe. Da er det betalt flytur, hotell, middag, frokost og et gedigent show på kvelden. Bruker å ha kjente stand-up komikere, band og konfransier. Det er uten partner siden vi er flere tusen ansatte. Holdes på sundvollen hvert år. I mannens jobb er det også gratis. Det er en hel helg, to netter på hotell med all mat inkludert. De ansatte kjører jobb bilene slik at det ikke blir reiseutgifter. Happenings på dagtid som kanefart, museum, båttur osv. Det er med partner. Musikk på kvelden. Ny plass for hvert år som regel.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Begge jobber i privat sektor. 01:14
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 3-400 kr for mat og lokale. Drikke kommer i tillegg. Syns vårt julebord er dyrt jeg!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #11 Skrevet 23. november 2011 Kun maten kostet 800 kr og vi fikk dekt 500 kr av det. Drikke og reise måtte vi også betale selv. Jobber i det private. Fikk ikke ha med partner. På mannens jobb får vi alt betalt inkludert Hotel.Han jobber også privat.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #13 Skrevet 23. november 2011 Vi betaler ingenting og da er velkomstdrink, 3-retters, all drikke, hotellrom og frokost inkl. Samt at vi får ha med oss partner som heller ikke betaler noenting. Jeg jobber i det private.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #14 Skrevet 23. november 2011 Ingenting. Får velkomstdrink, julematbuffet, drikke til maten samt 3 drikkebonger. Har det på et hotell i nærområdet, så de fleste reiser hjem, ellers kan man leie hotellrom for 500 kr. Vi har forresten også sommerfest der alt er gratis, samt fellestur til utlandet der bedriften dekker endel av gildet.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #15 Skrevet 23. november 2011 Er det ikke gratis og med følge syns jeg ikke det er et julebord. Et julebord syns jeg skal være en gave til de ansatte. Jeg jobber i det offentlige og går av prinsipp ikke på julebord der vi må betale hele kalaset selv.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #17 Skrevet 23. november 2011 Vi betalte hotell selv + reise inn og tilbake. Men reisen får vi tilbake på. Middagen var gratis og et glass med alkohol så det ble en dyr aften!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #18 Skrevet 23. november 2011 Vårt julebord koster 990,- pr.pers uten drikke. Det er Julebuffet med stort show under hele seansen. Med kjente komikere og musikere Heldigvis betaler ikke vi noen ting selv!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #19 Skrevet 23. november 2011 09:54. Kjekt med andre "jysk-folk" her inne. Var du på julebordet i år? Var det kjekt? Har ikke hørt noe særlig om det ettersom jeg ikke er i jobb lenger pga. graviditeten....
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #20 Skrevet 23. november 2011 Vi betaler 200 kr per person. Da tar vi med egen drikke. Organiserer og dekker alt selv. I år skal vi være hjemme hos en kollega. Jobber i kommunen.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #21 Skrevet 23. november 2011 Jøss, hvor i staten jobber du, 23:38?? Jeg jobber også i staten (Universitetet i Oslo), og vi betaler 250,- kr for kjip kantinejulemat, feiringen foregår i en kantine, julepyntet av en gjeng på jobben som forsøker å gjøre det så koselig de kan... Drikke betaler vi selv, men til innkjøpspris, jobben skal jo ikke tjene på julebordet... Jeg trodde ikke man hadde lov til å ha slike gilder i staten, jeg, argumentet er jo at "det er skattebetalernes penger det er snakk om"?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #22 Skrevet 23. november 2011 Nei, er i permisjon jeg så sto over i år. Men de som var der hadde det veldig kjekt! =)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #23 Skrevet 23. november 2011 I min jobb blir det ikke noe julebord..helt på trynet! Samboers jobb : Hotell, overnatting, lunsj, middagsbuffet, dessertbuffet, drikke til maten, 10 drikkebonger + show = 0,- Dette er med partner. I jobben jeg hadde til august (sammensveisa liten gjeng). Middag uten drikke 495,- per pers, + 200 kr per pers for taxi. Ille dyrt syns jeg.
Daquiry Skrevet 23. november 2011 #24 Skrevet 23. november 2011 Ingenting, jobben betaler alt. Show med åpen bar, 5 retters middag med kaffe og avec, ingen begrensning på drikke, byen etterpå. Med partner. Ellers reiser vi på en utenlandstur uten partner hvor alt er dekket 1 gang i året og en tur med familie hvor alt er dekket. Samt en sommerfest med fri bar, og en fest i desember hvor hele konsernet er med. Da er det fri bar, hotell og fly er dekket. Jeg er kjempe heldig!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #25 Skrevet 23. november 2011 Ingen ting her heller. Alt blir dekket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå