Gå til innhold

UL imorgen, NERVEVRAK gitt!!!

Anbefalte innlegg

hehehehe....

Ja imorgen er det ul, forventer ikke å se så mye bortsett fra ett bankende hjerte..... <3 *krysser alt jeg har for det i hvertfall*

Magesmertene har gitt seg rimelig godt, akkurat nå har jeg litt vondt men det minner meg mer om de du får pga livmoren strekker seg.

Går på do i eningen så jeg tror jeg kanskje har en UVI, skal sjekke i morgen i hvertfall. Sitter å gulper for meg selv å kvalmen kommer å går, trøtt trøtt å atter trøtt... Energien er borte å jeg orker ikke noe om dagene :S *fortviler meg litt da jeg har noen hunder som trenger oppmerksomhet også*

Jaja, er meget nervøs for morgen dagen! MEn foreløpi er følelsen god... Det var den ikke siste gang jeg skulle på UL å da hadde følelsen rett også!! Skulle virkelig ønske jeg kunne hatt noen med meg!!!

Har time kl 12.10 hos en privat klinikk, åsså skal jeg på Riksen den 13 des.

tvi tvi!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143809960-ul-imorgen-nervevrak-gitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei snuppa :)

skulle gjerne vaert med deg jeg, men blir litt langt aa kjøre ;)

tror dette gaar bra jeg.. faar veldig gode vibber paa graviditeten din! magesmerter kan du jo ha hvis du har uvi...

det blinkende hjertet faar du se!! heldige deg :)

skal tenke paa deg!

Masse lykke til!

saa skal du se at du kommer hjem med verdens beste nyhet om et blinkende lite hjerte som blinker bare for deg <3

det gleder meg aa se at andre klarer seg ;) og du har virkelig fortjent en baby denne gangen!!!

ja i natt var ei natt med LITE søvn.... mageknipe og do renning samt nerver for timene som skal komme :S Gruer meg maks... Oppdaget også missfarve på crinonen i dag (joda vet det som regel er normalt)

Vel, da er det vel bare å hoppe i det å komme seg av gårde!!! HUFF!!!!

Hei hei!

I handa sitter jeg med 3 stk UL bilder av en liten reke med meget aktive hjerteslag.

Legen sa at det så veldig fint ut av det han kunne se og at prognosen er veldig lovende :)

Så nå sitter jeg her å smiler fra øre til øre, mens kvalmen bare stiger (oppe før kl 10 i dag, i tillegg til lite søvn i natt) ja DA blir jeg dårlig... MEN nyter det :D

Neste spørsmål er nå, skal jeg fortsette med sykemelding, eller skal jeg fortsette å jobbe nå! Mange mener jeg bare skal nyte å sykemelde meg videre, men jeg har egentlig veldig lyst å gå tilbake på jobbe, eneste er den kvalmen som blir såååå ekstrem når jeg står opp før kl 10!

Vel nå skal jeg nyte i hvertfall magen :)

Annonse

Jobber bare 3 dager i uka... Men skal snakke litt med legen i morgen for jeg har litt små vondt enda (sånn livmor strekker seg vondt), å det er ikke bestandi behagelig.. hehehe... ;-)

Ble meget glad selv når jeg så hjerte slo, jeg turte ikke se først på skjermen men så så jeg da å da kjente jeg nervøsiteten stige, for vi så sekken, plomma og reka men ingen slag, men så bevegde han litt på ul pinnen å da kom di å etter der ble de ikke borte heller :D

ikke faatt noe svar paa hcg.. tok den siste blodprøva i dag.. men kjenner det paa kroppen at jeg ikke er gravid lenger, og jeg har begynt aa blø og ha vondt idag :(

ringte riksen og spurte om veien videre... sykepleier maatte snakke med legen om vi skal endre medisiner.. jeg har kun brukt kort regime... vet ikke helt hva jeg haaper paa... siden nesespray vil gi lenger regime og flere hormoner....

spurte og om de ville ta hsg paa meg, og da anbefalte hun at jeg skulle ta det her jeg bor, siden de hadde saa lang venteliste...

saa uansett blir det ikke uttak før uke 7-8-eller9 :( føles som en evighet til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...