Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Ja! Det er helt likt alt det andre;)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Hva er prisen på den da?? Kjenner jeg har lyst til å prøve den en dag ja... =)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Er på jakt etter billig, men bra pinnekjøtt. Så lurer også på prisen på dette og om det er røkt? Kan jo sjekke imorgen, men hvis noen her vet...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Kjøpte i fjor, det var ikke godt.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 tør jeg ikke prøve en gang.. i somemr kjøpte jeg en pakke med firsk price kyllinglår.. trodde at et kyllinglår er et kyllinglår men der tok jeg feil... det var nærmest umulig å finne kjøtt på de! det var bare en seig masse av noe jeg aldri har funnet på vanlige kyllinglår i hvert fall. var skikkelig ekkelt.. klarte ikke spise det. prøvde et annet, men alle var like vonde. var på hytta med min mor da. og hun syns jeg var så "barnslig" og sa det kun pga det var first price. men det var jo jeg som hadde kjøpt pakken. men da hun prøvde selv beklaget hun og sa at NÅ forstår hun hva jeg mente!! kjøtt fra first price skal jeg holde meg langt unna heretter. blæ!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 jeg har ikke smakt årets, men har kjøpt det de to siste årene, og jeg synes det var et av de bedre! Så jeg ville helt klart kjøpt det.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #10 Skrevet 22. november 2011 Vi spiste det på søndag synes det var godt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå