Gjest Babyblue... <3 Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Jeg hadde siste mensdag forrige fredag 11.11 første dag i siste mens var 6.11....idag spotter jeg litt! Blir livredd for at noe er galt...tok en celleprøve for 4 mnd.siden og den var fin. Blir redd for jeg er konisert for 3 år siden. kjenner jeg får litt panikk.. Noen med samme problem? Jeg ahr aldri spottet i syklusen..har veldig ømme pupper,har vel muligens eggløsning. Men som sagt aldri spottet før..
Dossa :) Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Hei. Hvis du nå har eggløsning og spotter litt så mener jeg å ha lest her inne at da er man ekstra fruktbar :-) Så hopp til sengs og få lagt inn aksjer :-):-)
Gjest Babyblue... <3 Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Håper det er noe sånt ja :/ Men er nervøs---noen fler som har opplevd dette? Takk for svar Dossa
Arie Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Ja, jeg spotter nesten hver eneste syklus. Ikke unormalt det.
Gjest Babyblue... <3 Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 hmm..bare så rart når jeg ikke har gjort det før..men nå blir nå jeg nervøs for alt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå